Ik kan energie direct maar niet opzeggen, gebeld, gemaild, via de site geprobeerd.. ik heb het zelfs via Facebook geprobeerd. ik ben al sinds 27 november al verhuisd. maar moet nog steeds betalen. ik wou t opzeggen per 5 december... Read more
Ik ben door energiedirect benaderd om over te stappen van mijn huidige leverancier (Oxxio) naar Energiedirect.
Ik heb hierop de tarieven die Energiedirect mij bood vergeleken met mijn huidige tarieven en in deze was het aantrekkelijk om over te stappen.
Wel heb... Read more
Ik kreeg in oktober te horen dat energie direct in 2008 teveel gerekend heeft, ik krijg het bedrag en de rente terug. totaal 300,64 euro. Ik moest mijn rekeningnummer enz sturen, wat ik 1 november gedaan heb. Ik heb inmiddels... Read more
foutieve jaarnota (16363m3) waarbij een tarief was berekend van ongeveer 0,66 cent.
Toen de juiste jaarnota kwam (5353m3) bleek er een tarief berekend te zijn 0,72 cent.
Door deze tariefwijziging krijg na aftrek van nieuw bepaalde maandtarief geen geld terug maar dien... Read more
mijn woning is verkocht en ik verhuis naar het buitenland.
adres wijzigen is dan niet mogelijk.
de meterstand doorgeven is niet meer mogelijk.
energie-direct reageert niet op mijn email.
energie-direct reageert niet op mijn brieven.
energie-direct heb ik geen vertrouwen meer in. Read more
Graag wil ik EnergieDirect complimenteren op de manier waarop ik makkelijk telefonisch mn tarieven kon verlagen ivm leegstand huis.
Binnen 5 minuten was het geregeld samen met de vriendelijke medewerker van EnergieDirect.
Fijn dat er ook bedrijven zijn die niet moeilijk doen!... Read more
Ik heb mijn contract vorig jaar verlengd met 5 jaar,omdat ik had gevraagd of ik elk jaar energietegoed kreeg op mijn eindafrekening net als het aflopende contract,dat bleef zo zeiden ze maar nu kreeg ik de eindafrekening maar er was... Read more
Ik heb mijn contract vorig jaar verlengd met 5 jaar,omdat ik had gevraagd of ik elk jaar energietegoed kreeg op mijn eindafrekening net als het aflopende contract,dat bleef zo zeiden ze maar nu kreeg ik de eindafrekening maar er was... Read more
Op 15 aug. 2013 heb ik een overstap geregeld via easyswith, met daarin de vermelding dat ik op 4 okt. kon overstappen, dat was einde contractdatum. Nu ben ik omgezet op 4 september, en dat is een maand te vroeg.... Read more
Ik heb 5 keer gebeld met energiedirect en ze hebben 5 keer beloofd dat ze terug zouden bellen en 2 keer gemaild in 2 weken tijd.
Ik heb geen enkele reactie teruggekregen van energiedirect.
Read more