goede morgen
op zaterdag 16 juni gingen wij naar belcompany in de vijzelstraat in arnhem ja ja het was tijd om onze telefoonabonnement te gaan verlengen. eerst de mijne opnieuw gedaan wauw geen nieuwe telefoon maar wel een goedkoper abonnement. toen... Read more
Op donderdag 7 Juni heb ik mijn telefoon ter reparatie aangeboden bij de belcompany in Leiden. Het probleem was dat ik direct na het officieel updaten van de telefoon te maken had met foutmeldingen en vastlopen van de telefoon. De... Read more
Ik ben het helemaal zat. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd door Belcompany Enschede.
De klachten waren buiten de schuld van mijn zoon. Dit is ook erkend door Belcompany.
Laatste keer zou toestel gerepareerd zijn maar na een... Read more
Anderhalve week geleden wilde ik ´s morgen mijn telefoon aanzetten, maar helaas ging die niet meer aan! Ik heb hem nog in de oplader gedaan, maar ook hierop reageerde de telefoon niet.. Dezelfde dag nog naar de Belcompany in Nieuwegein... Read more
Helaas word ik keer op keer de winkel uitgekeken.
Als ik Het vergelijk met het personeel van de vestiging Rijswijk, kunnen ze hier duidelijk een voorbeeld aannemen.
Overigens hoor ik wel "kan je niet helpen" maar er wordt totaal niet met je... Read more
Mijn mobiel deed het de eerste 2 maanden perfect.. maar daarna liep hij constant vast en viel elke keer uit. Deze klachten heb ik nog steeds. Ook geeft hij vaak aan dat mijn sd kaart niet aanwezig is, na het... Read more
Op 23-02-2012 heb ik een Ipad 2 en een beschermhoes gekocht.
De Ipad bevalt tot volle tevredenheid echter de leather case die we gekocht ter waarde van 80,00 euro vertoont gebreken. Hij klemt niet meer aan een kant. Dit gemeld hebbende... Read more
heb begin april mijn nokia E7 naar belcompanie gebracht met de volgende klacht reageerd soms niet op het touchscreen en is nu helemaal uitgevallen start dus niet meer op.
omdat de telefoon pas 1 jaar oud is en daar ook gekocht... Read more
Ik heb een Nokia c300 gekocht bij de belcompany,omdat ik graag een telefoon wou met wifi. Over een week deed de Wifi het niet meer. Ik ben dus naar de winkel gegaan en zij hebben toen Nokia gebeld. Nokia zei... Read more
Ik heb op 28-03-2012 mijn Blackberry op laten sturen bij Belcompany hij was net 4 maanden oud.Het hele beeldscherm bleef wit. Maar ik kreeg geen eens een leen toestel!(terwijl andere mobiele-winkels dat wel doen) en me abonnement loopt gewoon verder.... Read more