via een bon van trekpleister heb ik me aan gemeld voor gratis 6 weken de telegraaf, maar tot op heden nog niets ontvangen!!!!Gewenste oplossingzo snel mogelijk bezorgen Read more
Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Telegraaf in de categorie Kranten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Read more >
via een bon van trekpleister heb ik me aan gemeld voor gratis 6 weken de telegraaf, maar tot op heden nog niets ontvangen!!!!Gewenste oplossingzo snel mogelijk bezorgen Read more
Complaint from user-31789 on 11 December 2010 about Telegraaf in category Kranten
de krant van zaterdag bestaat uit de gehele krant van vrijdag en een paar bijlage van zaterdagGewenste oplossingeen complete krant van zaterdag Read more
Complaint from user-31780 on 11 December 2010 about Telegraaf in category Kranten
De krant op zaterdag is vaak beschadigd omdat het niet in zijn geheel door de brievenbus past. Dit komt door alle bijlagen. Waar ik me helemaal aan erger is dat de vrouw regelmatig ontbreekt en nu is dat 2... Read more
heb weekend krant iedere keer bellen anders geen krant vandaag vrijdag helemaal geen krantGewenste oplossingdirekt bezorgen voor 2 uur dezelfde dag zoals belooft maar niks geen na bezorging krand bezorgen zoals t hoort zodat ik niet ieder weekend moet bellen Read more
Complaint from user-31583 on 09 December 2010 about Telegraaf in category Kranten
zie titelGewenste oplossinggraag weer voor 8u de krant in de bus Read more
Complaint from user-31371 on 07 December 2010 about Telegraaf in category Kranten
proefabonnement van 4 weken , al 6x geen krant ontvangen, nu krijg ik helemaal geen krant meer . volgens de bezorger is de vaste bezorger [van onze wijk ]ermee gestopt. maar daar heb ik geen proefabb voor .heel wat... Read more
Vandaag 25 oktober 2010 is bij ons geen telegraaf bezorgd. Gewenste oplossing Korting op de volgende kwartaalkosten. Read more
Complaint from user-25560 on 07 December 2010 about Telegraaf in category Kranten
16.10.10,15.00 u. ben ik gestrikt voor Uw blad door Michel Besselen, zijn aanbod € 16,95 per maand, nu zie ik op UW brief 19.10.10,kl.no. 131905120, normale prijs iets van € 24,.... Op zijn speciaal aanbod ben ik op ingegaan. Gewenste oplossing Ik hoor... Read more
Complaint from user-31166 on 06 December 2010 about Telegraaf in category Kranten
Wederom geen telegraaf ontvangen. is de zesde of zevende keer in een maand tijd.Zolang als deze bezorger blijft zal het een puinhoop blijven.Ook geen krant na ontvange. ik heb nu 40,5 jaar een abbonnement,maar als het zo blijft zal ik een andere... Read more
Complaint from user-31162 on 06 December 2010 about Telegraaf in category Kranten
Op 17 november ontving ik een brief waarin stond dat ik telefonisch een jaarcontract had afgesloten met de Telegraaf. Omdat ik NIET gebeld was, heb ik 18 november gebeld om dit te melden.Dit ontaardde in een welles-nietes spelletje. Volgens de... Read more