Complaints about Telegraaf

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Telegraaf in de categorie Kranten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Read more >

0% of all complaints resolved. Needs 50 more complaints to rank in Kranten

0%
0 number of complaints
0 outstanding complaints
0 complaints treatment
0 complaints resolved

Telegraaf Reviews

bezorging

Complaint from user-31970 on 13 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

via een bon van trekpleister heb ik me aan gemeld voor gratis 6 weken de telegraaf, maar tot op heden nog niets ontvangen!!!!Gewenste oplossingzo snel mogelijk bezorgen Read more

bezorging zaterdag

Complaint from user-31780 on 11 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

De krant op zaterdag is vaak beschadigd omdat het niet in zijn geheel door de brievenbus past. Dit komt door alle bijlagen. Waar ik me helemaal aan erger is dat de vrouw regelmatig ontbreekt en nu is dat 2... Read more

bezorging

Complaint from user-31774 on 10 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

heb weekend krant iedere keer bellen anders geen krant vandaag vrijdag helemaal geen krantGewenste oplossingdirekt bezorgen voor 2 uur dezelfde dag zoals belooft maar niks geen na bezorging krand bezorgen zoals t hoort zodat ik niet ieder weekend moet bellen Read more

klacht afspraak over abonnement

Complaint from user-25560 on 07 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

16.10.10,15.00 u. ben ik gestrikt voor Uw blad door Michel Besselen, zijn aanbod € 16,95 per maand, nu zie ik op UW brief 19.10.10,kl.no. 131905120, normale prijs iets van € 24,.... Op zijn speciaal aanbod ben ik op ingegaan. Gewenste oplossing Ik hoor... Read more

weer geen telegraaf d,d. 6-12-2010

Complaint from user-31166 on 06 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

Wederom geen telegraaf ontvangen. is de zesde of zevende keer in een maand tijd.Zolang als deze bezorger blijft zal het een puinhoop blijven.Ook geen krant na ontvange. ik heb nu 40,5 jaar een abbonnement,maar als het zo blijft zal ik een andere... Read more

ongevraagd jaarabonnement

Complaint from user-31162 on 06 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

Op 17 november ontving ik een brief waarin stond dat ik telefonisch een jaarcontract had afgesloten met de Telegraaf. Omdat ik NIET gebeld was, heb ik 18 november gebeld om dit te melden.Dit ontaardde in een welles-nietes spelletje. Volgens de... Read more