voor de kerstdagen een gedeeltelijke krant bezorgd krijgen dat kan alleen bij de telegraaf.
wij hebben van de 128 pag. er maar 40 pag. ontvangen.
dus de rest is gewoon door iemand gedumpt.Gewenste oplossingeen hele goede bezorgdienst, ik overweeg om... Read more
vandaag geen krant ontvangenGewenste oplossingeen krant te ontvangen Read more
zingengede krantebezorger.
In de vroege uurtjes, zeer luid.
Kinderen dachten dat er iemand dronken was.Gewenste oplossingAls zijn mond wordt gesnoerd.
Wij weer kunnen slapen tot onze eigen wekker gaat. Read more
zingengede krantebezorger.
In de vroege uurtjes, zeer luid.
Kinderen dachten dat er iemand dronken was.Gewenste oplossingAls zijn mond wordt gesnoerd.
Wij weer kunnen slapen tot onze eigen wekker gaat. Read more
Heb de zoveelste keer,'s-ochtends, geen krant ontvangen,alleen te laat na melding(soebatten).Ik overweeg abonnement per omgaande op te zeggen.Gewenste oplossinggeen Read more
Ik ben telefonisch benaderd en ben ingegaan op een actie abonnement op de telegraaf voor een half jaar.
Ik heb nu een acceptgiro ontvangen van € 52,85. Dit is aanzienlijk meer dan de prijs die mij werd voorgesteld Ik heb... Read more
Vanaf 5 juni 2010 op de Telegraaf geabonneerd voor € 48,-- per kwartaal.2 kwartalen geincasseerd voor € 48,- per kwartaal. Nu ineens per kwartaal € 70,95
Telegraaf beweert aanbieding voor een halfjaar. Dit staat nergens in de abonnementsgegevens en is... Read more
werd niet bezorgd op 15, 16, en 17 December Bij A. Boon
Achter d'Hoven 9 B6 te 2990 Wuustwezel België.
Ook bij I Berman Mekke, Achter d'Hoven 7 te 2990 Wuustwezel België waren er bezorgingsproblemenGewenste oplossingEen perfecte bezorging, daar de klacht... Read more
De Telegraaf wordt heel vaak te laat bezorgd. Om kwart over 7 ligt de krant vaak nog niet in de bus. Dus dan kan de krant s'avonds na het werken pas gelezen worden. Dit is zeker al 2,5 maand... Read more
Afgelopen maandag 13 december belde ik het klachtennummer voor bezorging met de mededeling dat mijn krant er niet was.Althans,dit gaat tegenwoordig allemaal via de spraakcomputer!Leve de vooruitgang!!Leuk voor het intermenselijke contact.Maar toen ik twee minuten later merkte dat... Read more