De laatste 2 maanden wordt de krant structureel veel te laat bezorgd. Vroeger was de krant altijd voor 0700 in de bus, na vaak pas rond 0800 uur. Inmiddels al heel vaak geklaagd via de emailoplossing van de krant,... Read more
vandaag 30 dec. omsreeks 09.00 uur gemeld geen krant ontvangen, zou nabezorgd worden.
niet dus!Gewenste oplossingkorten op mijn abonnement geld. Read more
Na twee weken bellen kan de krant nog steeds niet goed bezorgd worden.Ik krijg nu elke moregn twee kranten in de bus en moet er dus een bij een andere mevrouw in de bus doen.Na herhaalde malen bellen schijnt... Read more
mailen, bellen (heel vaak langer dan 5 minuten in de wacht)
niets helpt. er wordt beloofd dat de krant wordt nabezorgd, maar er gebeurt werkelijk niets.
nu zit ik in de nazorg (belachelijk ik ben toch niet ziek) en wordt je... Read more
De telegraaf is de afgelopen week al drie dagen op rij niet bezorgt of nabezorgt. Escalatie klacht is vorige week al aangemaakt,omdat de krant toen ook al drie van zes keer niet is bezorgt. Tot op heden geen verbetering.Gewenste... Read more
al een paar keer deze maand geen krant ontvangen ,per telefoon doorgegeven zodat nog nabezorging kon plaatsvinden maar ook dit gebeurt niet vandaag weer geen krant gehad ,aangezien bellen dus ook geen zin heeft moeten we de krant maar... Read more
voor de zoveelste maal heb ik vandaag de krant niet ontvangen. ik begon begin oktober en sedert dien heb ik hem zeker 20 x niet gehad.Gewenste oplossingIk heb vooruitbetaald doch hij komt zo vaak niet dat ik mijn geld... Read more
Vier maal op rij geen krant ontvangen, uiteraard ook niet nabezorgd(is in het verleden ook nooit nabezorgd,ondanks beloftes).
Hier in de stad ook nergens een telegraaf te krijgen, want ook bij de supermarkt en de boekhandel zijn geen telegraven geleverd.(in... Read more
Hallo,Dit is nu al de tweede keer in 3 weken dat de krant niet bezorgd is!!!!En vorige week was hij er een keer pas tegen 9 uur. Mijn man is hier niet blij mee hij leest graag s'morgens vroeg... Read more
Melding door gemaild, dat ik de krant van vrijdag 24-12-2010 niet heb gekregen.
Had verwacht dat die dan in middag als nog bezorgd zou worden.
Helaas geen krant.
Dit is dan de 2e keer.Gewenste oplossingDan zou ik willen dat het wordt verrekend. Read more