Ziehier ons schrijven aan Redcoon met daarin onze klacht vermeld:
Geachte,
Wij zijn verontwaardigd dat u en uw collega's reeds van in het begin van onze correspondentie er zo licht over heen gaan dat een betaling uitgevoerd op de wijze die... Read more
Artikel besteld, ander artikel geleverd want het bestelde artikel was uit het assortiment. Artikel is retour gezonden en het geld is keurig teruggestort. Alleen 4 euro 48 verzendkosten zijn we kwijt. Maar goed vol vertrouwen bestellen we opnieuw bij Redcoon
07-10-2010... Read more
Omschrijving klachthet expressoapparaat blokeerde en de emailla van de voetplaat bladderde af. Redcoon gebeld en zij hebben het apparaat opgehaald. Na 8 weken gevraagd waar het apparaat bleef. Vervolgens kregen we te horen dat er transportschade was en of we... Read more
Omschrijving klachtik heb een mooie koptelefoon besteld binnen 2 maanden kapot gegaan ik contact opgenomen met service center duurde gewoon 4 weken de reparatie ik vind dat echt niet kunnen betaal veel geld. dan hoort iets het gewoon te doen... Read more
Omschrijving klachtIk had een tijd geleden een kitchenaid blender gekocht bij Redcoon. Het koppelings stuk ging kapot en dat kon ik onder garantie laten vervangen kreeg ik te horen nadat ik ze gebeld had. Ik had een afspraak gemaakt wanneer... Read more