Complaints about Simyo

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Read more >

0% of all complaints resolved. Needs 50 more complaints to rank in Mobiele Telefonie

0%
0 number of complaints
0 outstanding complaints
0 complaints treatment
0 complaints resolved

Simyo Reviews

Buiten bundel / inflexibel!!

Complaint from goedbezig on 28 October 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Deze maand ruim 1400 minuten buiten mijn bundel gebeld en in plaats van 2x de bundel te factureren krijg ik een 4.5x zo hoge factuur! Gebeld maar wordt geen oplossing geboden.. Eveneens gevraagd of ik 2x een bundel kan afsluiten... Read more

Factuur met Spookbedrag

Complaint from dryacoskun on 19 October 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Geachte heer/mevrouw, Sinds 30 september is mijn abonnement overgezet naar SIMYO. Voor deze dag kreeg ik drie belminuten. Hiervan heb ik er een verbruikt (SMS). Echter, de andere twee heb ik niet verbruikt. Ik heb de volgende dag nog gekeken. Toen stond... Read more

Aansluiting simyo

Complaint from Evertjan Graeff on 04 October 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Ik betaal al maanden het duurste abbonnement van Simyo. Omdat ik niet in machte ben om hen een betaalbewijs te sturen sluiten ze me niet aan. Ik vind dit malafide praktijken . Read more

hoogverbruik internet

Complaint from Ding ding Fu on 01 October 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Dag, Ik ben afgelopen vrijdag gedeblokker wegens hoogverbruik van mijn internet. Kreeg de volgende dag pas een mail dat ik 179 euro moest betalen. Het is op 27-09-13 gebeurt tussen 5.44 en 7.30 uur, op dat moment lag ik te slapen, heb... Read more

Prepaid simkaart is een debet kaart

Complaint from Frans L on 29 September 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

Bij simio prepaid heeft men kennelijk vertraagde afschrijvingen. Die gaan echte zo langzaam dat het wel dagen duurt...ondertussen blijft alles wel doorgaan. Kosten lopen zo niet een klein beetje op, maar enorm. De bewuste kaart zit sinds kort in een smartphone... Read more

hoge rekening

Complaint from Simon Machielsen on 18 September 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

gaat een van mijn werknemer 94 min over zijn bundel, dit kost ons ruim € 80,- Want alle minuten worden als heel gerekend. Simyo is wel goedkoop € 0,85 per minuut. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Read more