blijkt ik een negatief beltegoed te hebben van € 220,78, ???omdat de zogenaamde verbinding niet verbroken zou zijn geweest, dit is onmogelijk ik heb mijn telefoon uit gezet, na het gesprek, ik blijkt 28 uur en 22 minuten met een... Read more
Ik kom er net achter dat ik ongevraagd geblokkeerd ben voor premium sms diensten, ook kan ik dit niet laten deblokkeren. Als ik dit eerder had geweten, had ik zeker niet overgestapt op Simyo want bij mijn vorige provider kon... Read more
Geachte heer, mevrouw,
Ik heb op 1 september een Simyo prepaid kaart aangeschaft voor mijn zoon die naar de middelbare school gaat. Dit was allen bedoelt voor telefoneren, voor internet en download gebruikt hij wifi. Ik was geschokt om te... Read more
zie opeens dat er 0,51 is afgeschreven is van mijn beltegoed en daarbij ken ik het telfoonnummer(00447786205094) niet.
heb gehoord daat het waarschijnliijk voor facetime is,mag dat zomaar? Read more
Mijn klacht is dat ik van zaterdag op zondag ineens volledig ben afgesloten en dat ik geen idee heb waarom. Mijn abonnement wordt automatisch betaald en heb net geverifieerd dat in juli het nog gewoon is afgeschreven.
Komt er nog bij... Read more
Mijn simyo is misleidend. Ik heb mijn bundel tot 0 minuten resterend op verbruikt vorige maand en zie dan ruim twee weken later opeens datik mijn belbundel ruimschoots overbruikt heb. Het verbruik dat ik als klant zie komt niet overeen... Read more
Op dinsdag 16 juli 2013 om 20:28 ontving ik van u een sms met de melding dat ik wegens hoogverbruik zou worden geblokkeerd. Volgens u is er op die bewuste dag 2114930kB gedownload. Waarvan het grootste gedeelte +/- 1.5gig tussen... Read more
IK probeer een abonnement af te sluiten bij Simyo en de aanvraag word telkens afgewezen omdat de gegevens zogenaamd niet kloppen Ik vul mijn naam in en als mederekening houder de naam van mijn vrouw omdat dit een en of... Read more
Ik heb een 500 min bundel, die deze maand na 10 dagen al op is, vanwege onverwacht drukke werkzaamheden, die minstens de hele maand duren. Ik wil daarom mijn bundel verhogen tot het maximum, maar dat kan pas tegen het... Read more
Volgens Simyo ben ik voor een bedrag van € 225,25 over mijn datalimiet gegaan. Ik ben vanaf juni 2012 een klant van Simyo. Ik ben nog nooit over mijn bundel heen gegaan. Ik had altijd gewoon rekeningen tussen 20 en... Read more