Ik heb zeker een klacht over simyo, Tringg is overgenomen door simyo en alle voorwaarden zouden blijven zoals ze waren maar dat is dus absoluut niet het geval er zijn wel degelijk veranderingen aangebracht. Zo hadden wij een limiet en... Read more
meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van simyo (die overigens slecht bereikbaar is), om de instellingen van de samsung galaxy s in te stellen voor mobiel internet. Dit is een android telefoon en ik ben geen leek op... Read more
Ik heb sinds 18 juni in de middag geen bereik meer! Read more
geen bereik sinds dinsdag 14 juni Read more
ik heb een sim only simyo bel te goed kaart met een internet bundel van 10 euro het is mij voor de derde keer nu gebeurd dat simyo mij in de min gooit ik gebruik bijna geen internet ,het is... Read more
Zonder aankondiging en keurig altijd abo betalen je nummer afsluiten, na paar weken zonder bereikbaar te zijn en tijdelijk nummer (eigen nummer was tijdelijk niet beschikbaar??!!) en als compensatie hoef je niet te betalen voor de periode dat je... Read more
Een sms verzenden bij Simyo kost € 0,10. Echter telkens als ik een sms verstuur, wordt er 2x € 0,10 per sms in rekening gebracht.
Bijv. 12-05-2011 om 12:41 uur 10 cent
12-05-2011 om 12:41... Read more
Ben nu al 6 weken bezig met Simyo en de KPN om mijn nummerbehoud erdoor te krijgen.
Steeds wordt er afgewezen op mijn klantnummer dat niet zou overeenkomen met mijn nummer.
Ik had eindelijk (dacht ik de laatste keer te zijn) een... Read more
Bij Simyo een prepaid kaart besteld en betaald via internet. Niets meer van vernomen. Na bellen is mij te kennen gegeven dat op mijn adres, waar ik nu 2 maanden woon, iemand heeft gewoond die iets niet betaald heeft. Niet... Read more
Simyo heeft mij via de mail gevraagd om een bedrag over te boeken van €49,58 omdat zei het niet van mijn rekening konden afschrijven. Zodra het geld bij hun binnen was hebben ze het nogmaals afgeschreven zodat ze het bedrag... Read more