Ik ben volgens simyo over mijn internetlimiet gegaan. Echter is dit onmogelijk gezien het feit dat ik dan 4 gb in nederland extra heb verbruikt. Totaal dus 5200 MB.
Als ik de klantenservice bel en ene Manisha aan de lijn kriig... Read more
Ik heb via deze weg geprobeerd om de 100 euro terug te krijgen die ik nog van Simyo tegoed heb. Ik kreeg ook de melding op mijn vorige klacht via klacht.nl dat Symio de klacht heeft opgelost en dat... Read more
Ik ben overgestapt van Simyo prepaid naar Sim only weinig (100min/sms, 4.99 p.m.).
Er is e.e.a. misgegaan tijdens het overzetten.Ik heb nummerbehoud en 1 september was er nog geen actie.
Nieuw sim kaartje in gsm gedaan, foutmeldingen (puk deblokkeren, onjuiste pin).
Via intenetsite... Read more
Ik ben volgens simyo over mijn internetlimiet gegaan.en zonder enige bericht hebben mijn telefoon afgesloten dus ik kan niet bellen en ook gebeld woorden.Echter is dit onmogelijk gezien het feit dat ik dan 4 gb in nederland extra heb verbruikt.... Read more
Ik heb 25 juli een felicitatie mail ontvangen van Simyo nadat ik 1 euro cent had betaald via een gezamelijke rekening. Binnen 3 werkdagen zou ik een startpakket ontvangen. Geen startpakket ontvangen en ook geen enkele reactie.In reaktie van Simyo... Read more
De volgende klacht heb ik over Simyo web to go, ze geven aan dat ik per dag 2,50 kwijt ben als ik via mijn laptop inlog.
Maar helaas is dit niet waar want zij schrijven 4,00 per dag
af. Ik heb via... Read more
Ik ben volgens simyo over mijn internetlimiet gegaan. Echter is dit onmogelijk gezien het feit dat ik dan 4 gb in nederland extra heb verbruikt. Totaal dus 5200 MB.
Als ik de klantenservice bel en ene Manisha aan de lijn ... Read more
Ik ben bij tringg iets meer dan een jaar abonee geweest. Omdat ik Tringg buitenland had moest ik 100 euro borg betalen. En dat heb ik ook gedaan. Toen ik ben overgestapt naar een andere provider heb ik van Tringg... Read more
Mijn man en ik hebben al jaren lang tot volle tevredenheid prepaid van Simyo. Mijn zoon van 15 wilde dat ook en heeft zich aangemeld. Nummer gekregen, activatiecode gekregen en gebruikt maar al wat er kwam....geen simkaart!
Twee weken gewacht en... Read more
Bij de overstap van Tringg naar Simyo is er te weinig info gegeven over de veranderingen. Er is de mensen voor gehouden dat er niets zou veranderen. De eerste rekening die ik binnen kreeg was meteen 169,95. Toen ik hier... Read more