Ik heb onlangs een Simyo prepaid gekocht om de maandkosten laag te houden. Ik krijg in een periode van 3 dagen 19x een sms naar 0653131313 (berichtencentrale) in rekening. voor een totaal van € 2,47. Daar komt ook nog eens... Read more
Beste heer, mevrouw,
Naar aanleiding van uw reactie d.d. 1 oktober jl. bericht ik u als volgt.
Van u begrijp ik dat de kosten voor het internetgebruik van € 75,- ontstaan zijn doordat mijn telefoon automatisch verbinding zou hebben gemaakt... Read more
ik zat ook bij tringg en elke maand netjes betaald.tot simyo het overneemt,nu 2 hoge rekeningen van 158 en 197 euro.
hoe moet ik dit in hemelsnaam betalen??
heb ook gevraagd om een betalings regeling helaas!! daar doen ze niet aan!!!!! dus... Read more
Ik ben een voormalig Tringg gebruiker waar ik heeel tevreden over was totdat het is overgegaan naar Simyo. Mijn abonnementsgeld werd elke maand automatisch de 24e van mijn rekening gehaald en ineens zonder bericht wordt het de 14e al afgeschreven.... Read more
Eerder dit jaar werd ik uitgenodigd om automatisch opwaarderen in te schakelen. Mails van 30 mei bevestigen dat het toen is aangezet. Als beloning zou ik een bonus ontvangen van EUR 2.50. Tot nog toe heb... Read more
prepaid kaart gekocht voor dochter van 9 met saldo 10 euro. Via Wifi luistert ze op zelfde telefoon al weken naar de radio. Afgelopen zondag is blijkbaar WIFI uitgevallen en is de telefoon overgeschakeld naar sim-kaart. In deze sessie is... Read more
Ik ben een oud Tringg gebruiker wat later is overgenomen door Simyo.
Door een fout van mijn bank is mijn betaling niet goed gegaan waardoor ik een achterstand had.
Simyo heeft mij vervolgens een week erna een herinnering verstuurd per mail... Read more
Als je niet tijdig opneemt, gaat je gesprek naar Voicemail. Die tijd is:
1 - te kort (20 sec)
2 - niet zelf in te stellen
Heel wat smartphones hebben een paar seconden nodig om te gaan rinkelen. Als je... Read more
Bij Automatisch opwaarderen zit je "Nooit meer zonder beltegoed". Zeggen ze keihard op de website. Dat is niet waar. Als je onder nul komt, word je afgesloten tot een bedrag van de bankrekening is afgeschreven. Dat... Read more
Ik heb via de website een abonnement afgesloten voor 250 plus 50 minuten. kreeg netje de resterende 10 dagen van de lopende maand 100 minuten. Bij de nieuwe maand.kreeg ik 250 minuten. dus niet de 50 minuten extra.
Argument van Simyo!!!!!!... Read more