Ik heb meer dan een week geleden een product besteeld die zogenaamd op vooraad stond bij redcoon.
na bestelling en betaling niks meer gehoord, behalve een "Kennisgeving van vertraging!" email...
Geprobeerd contact te nemen via de chat van redcoon en daar ben... Read more
telefoon toont binnen 6 maanden na aankoop een mankement waardoor telefoon niet meer bruikbaar is(touchscreen display functioneert niet). Telefoon op 4 okt opgestuurd ter reparatie. pas op 13 november bericht dat telefoon gerepareerd is en opgestuurd wordt. op 15 november... Read more
ik heb een niet werkende monitor van Dell ontvangen Nieuw in doos en werkt niet !Eind controle Dell Of inkoop 2e keus apparatuur door Redcoon om lage prijs te geven?
Terug gestuurd en deze wordt gerepareerd? Zeggen ze?
Waarom geen nieuwe stuk... Read more
Precies 1 week geleden heb ik een senseo twist besteld.
Na 1 dag kreeg ik een mail met de trackentrace, dacht nog yes van het weekend genieten van een bakje senseo.
Maar niks was minder waar, ik kon mijn pakket niet terug... Read more
Ik heb een koelkast gekocht bij Redcoon. Die heb ik op woensdag besteld en was op voorraad. Ik kreeg keurig een email van Redcoon met daarin: Uw bestelling bij Redcoon wordt door PostNL Cargo geleverd op huisnummer d.d. 19-08-13 tussen... Read more
En ja hoor, de subwoofer is terug net voor het w-end.
En ja hoor de brom is weg en de schroef is goed vastgedraaid maar daarvoor
heb ik een ruis terug MAAR OOK en vette deuk in de rechter achterhoek aan... Read more
En ja hoor, de subwoofer is terug net voor het w-end.
En ja hoor de brom is weg en de schroef is goed vastgedraaid maar daarvoor
heb ik een ruis terug MAAR OOK en vette deuk in de rechter achterhoek aan... Read more
Afgelopen week een BBQ besteld. Dit weekend mogen ontvangen alleen de verkeerde BBQ. Op de pakkingsbon staat wel de correcte BBQ, maar helaas zit er in de doos een andere.
Klantenservice gebeld en krijg hiervoor een excuses met de melding "vergissing... Read more
Vorig jaar augustus heb ik een deltaschuurmachine van Bosch gekocht na een half uur schuren doet het apparaat niets meer opgestuurd na 2 weken is het gerepareet. Na weer een half uur geschuurd te hebben weer kapot weer terug gestuurd.
Inmiddels... Read more
Na 5 weken maar eens gebeld wat de status was. Het callcenter kan de status niet direct aangeven? Via e-mail zou men mij de status laten weten.
's Middags nogmaals gebeld. Een half uur later kreeg ik via e-mail de volgende... Read more