Arke geeft op haar website amper informatie over wat te doen als de reispapieren niet binnen zijn gekomen. Je kunt alleen de service lijn bellen a 15 cent per minuut.
1e dag: ik moest maar afwachten "komt wel goed" (12 minuten... Read more
Vanmiddag werd ik gebeld door Arke Hoorn. Of we alle reisbescheiden via de mail hadden ontvangen, was de vraag. Jazeker en alles uitgeprint. En maar goed ook, want Arke doet tegenwoordig heel veel digitaal. Op mijn vraag hoe ik dan... Read more
Voor 3 t/m 7 juni heb ik een stedentrip naar new York geboekt via Arke.nl. We hadden wat te vieren dus ik heb voor het meest luxe hotel gekozen. Minder dan 48 uur voor vertrek werd ik gebeld door de... Read more
Beste heer of mevrouw,
Wij hebben met 5 vrienden een reis geboekt via Arke.nl naar Turkije. Dit is vanaf 14-6-2012 tot en met 17-6-2012.
We hebben hierbij een 5 sterren hotel geboekt all-in.
Tijdens het boeken was de vertrektijd op 14-6-2012 8:00 (meen... Read more
We hebben een reis bij U geboekt maar we kunnen via Uw bureau in eindhoven geen kofferlabels krijgen. Read more
bestemming istanboel accomodatie hotel mina
wij hadden een 3persoonskamer geboekt in hotel mina
deze kamer was absoluut niet geschikt voor 3 volwassene daarbij komt nog dat wij tegen een blinde muur aan zaten te kijken met een tralie ervoor, niet bevoordelijk voor... Read more
Enige tijd geleden een reis geboekt(boeking 2000295)via de site. In de prijzentabel stond een prijs van 731 euro, bij het boeken (een verdieping verder)stond er opeens een prijs van 831 euro, dus 100 euro extra per persoon! Navraag via de... Read more
Op 08 januari 2012 heb ik via Arke.nl een vakantie geboekt naar Tenerife voor 10 dagen (25-06 tot 04-07). De vertrektijd vanaf Amsterdam was om 07.00 uur `s ochtends en terugvlucht vanaf Tenerife was om 19.40 `s avonds, daarom... Read more
Goedemiddag, ik heb een klacht over Arke, de reis naar insotel punta prima, op menorca. Het weekend wilde ik een boeking maken voor 19 september een 2 kamer voordeel appartement, all inclusieve, voor 721 p.p . De... Read more
Bijaankomst bij de luchthaven in Egypte bleek onze koffer niet aanwezig te zijn. Wij vonden dat heel vervelend en melden dat bij de hostess. Zij was allesbehalve hulpvaardig en meldde alleen dat het vaker gebeurde en dat ze geen idee... Read more