Wij hadden in februari al onze vlucht naar Kos geboekt.Los vliegtickets.De vertrek tijd was 15.10 en de vlucht duurt 3 uur en 30 minuten. Zonder enkele waarschuwing zie ik, toen ik mijn e ticket wilde uitprinten, dat de vertrek tijd... Read more
Ons resort in zanzibar is 26-08-13 afgebrand. Paradise beach resort.wij hoorden dit via de media.We kregen hierover 3 dagen later bericht na zelf al gebeld te hebben en gemaild. Tot onze grote verbazing kregen ee een ander resort aangeboden maar... Read more
Wij hebben een reis geboekt via Globe bij Arke/Holland international ofwel TUI. Helaas is ons hotel een paar dagen voor vertrek afgebrand. Nu probeert Arke ons een ander hotel wat sowieso niet gelijkwaardig is aan het door ons geboekte hotel... Read more
Op 13 Augustus 2013 was de reis, met mijn vriend, gepland richting Heraklion, Kreta. De vlucht (vluchtnummer OR233) zou oorspronkelijk 18:30 plaatsvinden. Na ruim op tijd aangekomen te zijn bij de gate bleven we wachten totdat wij konden boarden. Echter... Read more
Enkele maanden geleden de zoveelste reis geboekt naar Tunesie.
Ben speciefiek op zoek gegaan voor een vroege heenvlucht en een late terugvlucht.
Na het kiezen van 12 daagse reis,wat uiteraard wat duurder was,was mijn wens een feit.
We zouden op 18-9-2013 om 06:10... Read more
Op 31-05 via Thomas Cook een reisgeboekt, naar Tunesië. Heenvlucht 18-09-2013 zou OR 1201 met vertrektijd van 06:10 zijn. terugvlucht zou 26-09-2013 zijn om 23:35 met vlucht OR 1208.
Hier onze reis ook bewust voor gekozen, en met planning rekening meegehouden... Read more
"Jullie zijn cultuurmensen, dit is echt iets voor jullie". Dus wij bij Arke de rondreis naar de 4 koningssteden geboekt. Alles in orde. Klein groepje van 17 mensen.
Het begon al goed de eerste dag naar Bahia Paleis. Laat dat... Read more
al enige tijd sta ik ingeschreven voor de arke daily dream deal, waarvan staat dat die in de ochtend word verstuurd. ik krijg de mail al weken of laat 's avonds of de volgende dag of zelfs twee dagen later.... Read more
Bij aankomst bij ons hotel....moesten we lang wachten voordat we naar de kamer mochten.
Moest er nog extra om vragen.
Het was vies en oud en slecht schoon gemaakt.
Personeel is slecht gehumeurd.
Eten is b kwaliteit.
Koud en smaakloos bestek was ranzig en tafels... Read more
Na mijn plaatsing van deze klacht( http://www.klacht.nl/arke-reizen-2/klacht/verkapte-prijzen-excursies-arke/ ) heb ik een reaktie mogen ontvangen van arke, een wazige brief.
Hier heb ik op gereageerd op klacht.nl.
Helaas niets meer gehoord van arke.
Maar wat schets mijn verbazing?
Er staat OPGELOST.
Er is helemaal niets opgelost,... Read more