Beste Belcompany,
Mijn zus en ik hebben op 3 april 2011 een abonnement aangesloten. Een collega van Belcompany Leyweg DEN HAAG heeft het verkeerd abonnement aangesloten hij heeft mobiel breedband start pro aangesloten en dit is een verkeerd abonnement waardoor er... Read more
Beste Belcompany,
Mijn zus en ik hebben op 3 april 2011 een abonnement aangesloten. Een collega van Belcompany Leyweg DEN HAAG heeft het verkeerd abonnement aangesloten hij heeft mobiel breedband start pro aangesloten en dit is een verkeerd abonnement waardoor er... Read more
Ik heb mijn blackberry ingeleverd 4 augustus 2011, mijn batterij ging heel snel leeg die man bij de bel company zei dat het in het ergste geval 3 tot 4 weken zou duren inmiddels is die 5 weken weg... Read more
Op 18 mei 2011 heb ik een Samsung Galaxy 551 gekocht in combinatie met een 1 jarig abonnementbij uw filiaal in Kampen. Winkelwaarde toestel 299,99 euro. Op 6 augustus 2011 heb ik dit toestel ingeleverd bij voornoemd filiaal omdat het... Read more
In juni 2011 heb ik een iPhone4 gekocht in een belcompany winkel in Amsterdam. Mijn huidige contract bij Hi loopt tot oktober 2011, daarna gaat mijn nieuwe contract bij Telfort in. Ik heb om een internetbundel gevraagd voor mijn huidige... Read more
In juni 2011 heb ik een iPhone4 gekocht in een belcompany winkel in Amsterdam. Mijn huidige contract bij Hi loopt tot oktober 2011, daarna gaat mijn nieuwe contract bij Telfort in. Ik heb om een internetbundel gevraagd voor mijn huidige... Read more
een tijdje geleden heb ik een prepaid kaartje gehaald voor mijn blackberry.
ik moest toen 12.50 opwaarderen om internet op mijn telefoon te krijgen.
dat ging allemaal prima.
de maand erna vroeg ik bij belcompany of ik dan weer 12,50 moest betalen om... Read more
Geachte dames, heren,
Hierbij wil ik u even laten dat ik zeer ontevreden ben over de afhandeling van een schade aan onze telefoon.
Het betreft een HTC Incredible S, gekocht op 5 mei 2011 met Vodafone abonnement.
Op vakantie in Italië sliep mijn... Read more
mijn aangeschafte blackberry curve 25/2/11 def ingeleverd 08/06/11 op 26/07/11 na veel aandringen van mijn kant heb ik een bevest. gekregen geen rep. mogelijk u krijgt een nieuw toestel tot op heden nog steeds geen toestel.vandaag weer terug gegaan naar... Read more
Betreft: Klacht service salesmedewerker Belcompany
Beste meneer/mevrouw,
Op 28-05-2011 ben ik overgestapt van een T- Mobile Abonnement relax 300 naar een Hi inclusief-500 abonnement. Mijn oude abonnement van T- mobile loopt tot 10-08-2011. Bij het afsluiten van het nieuwe ... Read more