Heb op 24-11-2011 bij belcompany Meppel een iphone4s gekocht, met nummerbehoud. De verkoopster, Annet, zei aanvankelijk dat het vanaf aanvraag 10 minuten zou duren voordat vodafone toestemming kreeg van Hi voor de overstap (Hi naar Vodafone).
Alle informatie kwam erg moeizaam.... Read more
Al jaren zijn we vaste klant bij de Belcompany. Nooit problemen gehad. Mijn zoon van 12 heeft een Samsung Wave 525 gekocht op 09-11-2010 Fahrenheidstraat472 in Den Haag. Nu doet dit toestel raar enwe gaan naar de winkel met... Read more
Mijn man heeft een samsung galaxy s II voor onze zoon gekocht op 24 september 2011. Deze vertoont vanaf het begin gebreken. Als hij belt kunnen we hem niet verstaan, omdat de telefoon reusachtig galmt. Je hoort dus alleen jezelf... Read more
ben met nieuwe blackberry winkel in gelopen om advies abonnement.
wilde internet om mail te kunnen checken voor werk.
kreeg telfort abon. wat niet schijnt te werken!
nu zegt winkelmedewerkster dat ik geen blackberry had toen het werd afgesloten!!(ik lieg dus)
klantenservice gaat op... Read more
Mijn Blackberry 9700 bold heeft een software probleem waardoor de letter 't' te vaak wordt getypt en wanneer ik andere letter intyp de letter 't' vaak wordt weergeven. De Belcompany wilt dit niet repareren, omdat zij onder de garantie proberen... Read more
Ik heb al een eerdere klacht staan over belcompany, maar dit slaat alles.
http://www.klacht.nl/belcompany/klacht/niet-tevreden-htc-desire-en-service-belcompany-deventer/
Naar aanleiding van bovenstaande mijn telefoon opgestuurd, ik was op vakantie en heb dit na mijn vakantie gedaan. Er stond een leentoestel klaar en heb aangegeven dat ik... Read more
Mijn BB is 3 mnd oud en ik heb poblemen met de trackbal, navigeren is niet meer mogelijk. De pointer schiet steeds naar boven. In de winkel werd de klacht bevestigd en kon de BB opgestuurd worden, maar het duurt... Read more
Na geduldig 3 weken op de reparatie van mijn telefoon gewacht te hebben blijkt de telefoon nog steeds keuren te hebben. schakeld steeds terug naar het pincode menu. Dit gebeurd op steeds onverwachte momenten tijdens gebruik van de functies, opladen... Read more
Gisteren heb ik een nieuwe mobiel aangeschaft.
In de winkel werd ik erg vriendelijk geholpen. De verkoper vroeg wat ik voor een toestel wilde. Ik heb een abonnement, ik wil bellen en absoluut niet op internet, was mijn antwoord!
Prima, hij raadde... Read more
Voor mijn probleem is er geen oplossing gevonden.
Ik moest van Belcompany Tmobile bellen maar zij kunnen mijn probleem niet oplossen. Ik zit nu met hetzelfde probleem. Ik wil graag een oplossing van mijn probleem door Belcompany.
Betreft: Klacht service salesmedewerker... Read more