9-1-2011 kocht ik voor mijn dochter een blackberry 7900 bold .inderdaad hoorde ik van een jaar fabriekgarantie.Volgens belcompany is de garantie termijn 2 jaar?? Wat is nu precies de garantie? 3 weken na het verstrekken van een jaar.Gaat de... Read more
misschien moeten jullie fabrieksgarantie maar is gaan afschaffen want jullie verzinnen toch elke keer een smoes dat het onze schuld is? Brilletje misschien handig? mijn blackberry is kapot omdat hij niet meer aan ging, toen die uiteindelijk aan was, was... Read more
Goedendag,
Mijn jongere broertje (13 jaar) heeft zijn Blackberry bij de Belcompany Harderwijk gehaald. Zelf heb ik jaren bij Belcompany gezeten, maar ben sinds vorig jaar hier weggegaan vanwege het niet klantvriendelijk zijn van het personeel. Nu had mijn broertje zijn... Read more
Mijn klacht is :
Mijn Blackberry Bold heb ik 14-11-2011 laten opsturen,toen werd mij verteld dat het maximaal 2 weken zou duren,ik dacht "prima,aan een kapotte telefoon heb ik ook niks."
Ondertussen duurt het al bijna 2 maanden,en is mijn telefoon... Read more
heb een nieuw toestel aangeschaft doet ie het niet opgestuurd nieuwe gehad doet het ook niet leest geen sim weer opgestuurd maar niet gemaakt omdat ze zegge dat ie open is gemaakt door iemand anders maar dat kan dan alleen... Read more
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik een samsung galaxy SII gekocht. Samen met mijn man. Die van mijn man doet het super maar die van mij is een ramp. Volgens mij is het een maandag telefoon. Eerst liep hij de... Read more
Half november mijn iPhone3GS ter reparatie aangeboden wegens geen mobiel signaal, minder dan 1.5 jaar dus nog onder Belcompany garantie, eerst kwam ie ongerpareerd terug (>2 weken verloren), nu is ie al sinds 7 december in reparatie, en nog geen... Read more
Afgelopen september heb ik mijn abonnement verlengt bij belcompany. Alles was prima geregeld tot dat ik erachter kwam dat ik geen mms berichten kon versturen. Nu meerdere mails en telefoontjes verder is het nog steeds niet opgelost. Ik ben vandaag... Read more
Mijn mobiel is nu alweer voor de 3e keer opgestuurd voor reparatie omdat ze het niet goed hebben terug gegeven aan mij.
Ik ben mijn mobiel nu al langer dan 2 maanden kwijt en daar ben ik niet blij mee. Read more
ik heb mijn blackberry nu al bijna een jaar en moet er nog een jaar mee door, ik heb vanaf het begin al problemen met bovenste knopjes, de ene keer doen ze het wel de andere keer doen ze het... Read more