Omdat ik een HD Tv heb gekocht wilde ik van Digitenne overstappen op Caiway. Omdat ik ook wel sneller internet wilde heb ik voor het combipakket gekozen op 31 december.
Dat pakket werd op 4 januari geleverd.
Uit de grond in... Read more
Al sinds maanden hebben wij hier het probleem van een instabiele internetverbinding. Na hierover verschillende malen contact te hebben gezocht, werd verteld dat onze router-instellingen voor ons draadloos netwerk verkeerd stonden. Enfin, dit klinkt logisch en zien wij ook niet... Read more
Al maanden probeer ik de mail van de firma Centralpoint te stoppen. Elke keer krijg ik een automatisch antwoord dat ik uitgeschreven ben, maar ngo dezelfde dag krijg ik dit een aantal malen. En de volgende dag idem.Vandaag heb ik... Read more
Ik heb 14 dagen geleden een combi pakket aangeschaft t.w.v. €44. Ik heb telefonisch gemeld dat ik een tv met ingebouwde ontvanger heb( Sony Bravia )Volgens de mevrouw van de helpdesk was dat geen enkel probleem. zij adviseerde mij om... Read more
Het gebeurt al jaren dat mijn telefoon wegvalt. Ik wordt gebeld, pak vervolgens de telefoon op en weg is de verbinding. Ook het display is dan weg. Tijdens het bellen hoor ik gezoem, om de zoveel seconden hoor ik een... Read more
edit: Caiway zal de nieuwe klacht (die aangemaakt is door dat ze deze klacht vroegtijdig sloten) in behandeling nemen.
Deze sluit ik
Slechte/geen verbinding internet.
- 6 weken storing alleen tijdens piekuren.
- Ping van meer dan 200,
- Jitter meer dan 300. (soms zelfs... Read more