Zeer verbaast was ik dat ik een brief kreeg van de caiway.
1 euro verhoging standaard dig tv 2 euro voor internet super 10 euro voor telefoon.
13 euro totaal
Ongevraagd mag ik nu bellen naar mobiel binnen het abbo
Maar dat gebruik ik... Read more
Als ik de antwoorden van Caiway lees verhogen ze alle taieven op 1 na allemaal voor de klant. 'Wij' hebben er blijkbaar om gevraagd. Volgens mij gaat dat alleen over de tarieven naar mobiele nummers voor de rest niet!
Ik zou... Read more
Op 1 februari start ons contract bij Caiway. Wij kwamen erachter dat internet, telefoon en televisie hetniet deden. Dus hebben wij de Helpdesk gebeld. We hebben een uur (!) in de wacht gestaand voordat iemand ons te woord kon staan.... Read more
Sinds 2 weken ben ik telefonie klant bij Caiway. Ik heb gekozen voor Caiway voor het bellen naar vaste nummers. Het starttarief is 0,03 en bellen in daluren voor 0,01 p/min en gratis naar andere Caiway abonnees. Ik heb daarvoor... Read more
Al voor de zoveelste keer,hebben wij weer eens problemen met internet van caiway.sinds 2 dagen is de verbinding traag,dan duurt het minuten lang voor startpagina het doet,of soms helemaal niet.en elke keer hebben wij wel problemen met internet van caiway.
aan... Read more
Vandaag heb ik mijn nieuwe voip abbo geactiveerd. Ik heb dit afgesloten omdat ik weg ben bij KPN vanwege een grote tariefsverhoging. Precies op de dag dat mijn nieuwe contract voor 1 jaar ingaat bij Caiway kondigen deze aan hun... Read more
Vanaf 1 maart 2012 worden niet alleen de gesprekstarieven tot meer dan 100 miljard % verhoogd maar het VoIP-Comfort+ contract is zeer ingrijpend gewijzigd door bellen naar mobiele nummers toe te voegen en daarmee een tariefsverhoging van 67% af... Read more
Naar aanleiding van uw antwoord op mijn klacht, heb ik op 15 januari j.l. aan de heer De V onderstaand bericht gestuurd. Tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen.
Ik hoop dat u in de positie en gelegenheid... Read more
Vanaf 21 december 2011 kan ik geen gebruik meer maken van het internet, omdat de modem problemen schijnt te hebben met verbinding maken. Ik heb over dit probleem al 5 keer telefonisch contact gehad met de caiway klantenservice en ook... Read more
Op 10-01-2012 een mail gestuurd naar Caiway nu 17-01-2012 nog geen reactie gehad
Vrijdag 13-01-2012 naar de Caiway winkel geweest .
Werd hier afgescheept met een splitter welke ik al meerdere keren vervangen had.
Modem hebben ze getest ,zou moeten werken maar zit... Read more