Caiway heeft mij niet geïnformeerd dat zij het IP-adres tussentijds wijzigen.
Mijn beveiligingssysteem is daardoor niet bereikbaar geweest. Het uitzoeken van deze storing heeft bovendien bijna een dag gekost! Read more
Geachte mevrouw, mijnheer.
Sinds November 2012 zijn wij bij Caiway met volledig pakket.
Het heeft 2 maanden geduurd voor alles redelijk goed werkte,
na veel klachten en telefoontjes.
Nu hebben we sinds een paar maanden dat steeds het internet, en soms de telefoon weg... Read more
Na diverse telefoontjes nu maar een klacht neerleggen op mijn glasvezel pakket van Caiway en in het bijzonder mijn telefoonlijn.
Heb vrij regelmatig een irritante fluittoon op mijn telefoon(caiway toestel).Caiway medewerker zei dan moet ik het glasvezel modem even uitzetten en... Read more
Al geruime tijd hebben wij 's avonds geen wifi-internetverbinding. Inmiddels al router nummer 2 geïnstalleerd. Ook deze geeft dezelfde klachten! Contact gehad met klantenservice. Zij zagen géén dataverkeer, dus géén actieve internetverbinding! Tip om rechtstreeks, van kabel naar laptop, te... Read more
Ik ben nu al 4 weken bezig om de wifi te installeren. Eerst zat er een breuk in de kabel, toen een kapotte router, nieuwe gehaald en nog steeds werkt het niet. Ik werk fulltime maar ik moet voor alles... Read more
uw contactformulier voor klachten vergt geruime tijd voor het invullen
vervolgens de button " verzenden " ingedrukt
de button spring op zwart en de klacht wordt derhalve niet verzonden
dit heeft zich 6 x herhaald
telefonisch ? vanmorgen 4 x 12 minuten gewacht... Read more
Na de zoveelste zenderverplaatsing is het signaal zwakker geworden, althans sommige kanalen zijn blokkerig etc. Directe aansluiting op de AOP van het modem (oud model) geeft soms verbetering, zodat ik denk aan een signaal op het "randje" Helaas kan ik... Read more
Nadat ik mijn gebruikersnaam en password heb ingevoerd is het
lang wachten [4 a 5 min]tot dat ik mijn emails kan bekijken!!!
Ook hetzelfde bij het openen van emails!!!!!
NIET MEER NORMAAL!!! Read more
Dagelijks valt meerdere keren de internet verbinding terug naar een snelheid die ongeveer een kwart is van de waarde waarvoor ik betaal. Na de vele monteurs die de splitters hebben opgepoetst en kabeltjes hebben vervangen werd ik de laatste tijd... Read more
Sinds donderdag 14-3 kan ik geen mail meer verzenden. heb daar al meerdere keren over gebeld.Door een medewerker ( Jan ) doorverwezen naar Microsoft, wat een blamage. Het is een caiway probleem.Met de computer naar de winkel waar de computer... Read more