Het internet valt regelmatig uit in H.I.Ambacht, ik,heb een superabonnemet waarvoor ik best veel betaal en al enkele keren duurder is geworden. Echter de service is niet zo goed.
Gaarne eea verbeteren of mij een restitutie geven op het vrij dure... Read more
Geachte Caiway,
Het internet valt zoals gewoonlijk weer regelmatig weg. Niks anders dan ellende.
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
Dezelfde symptomen als altijd, Internet valt weg, Arris router verliest DHCP toegewezen IP adres, Router verliest DHCP adres van het... Read more
In eerste instantie wilde ik deze kalcht hier niet plaatsen maar als je belt dan heeft helaas de supervisor geen tijd en belt ze wel terug. Echter vergeet men dat ook ik werk en niet elk moment aan de... Read more
Al maanden heb ik zeer divers internet. Ik betaal voor een internetaansluiting van 30 mb/s download. Ik download met 3,5 mb/s via de kabel. Dit is prima.
Maar het internet hier in IJsselstein van Caiway is een wangedrocht!! 2 e-mails later,... Read more
Hallo Caiway,
Ik ervaar de laatste weken zeer veel 'article not found' meldingen via de nieuwsgroepen. Is daar iets over bekend?
Heb er op 27 dec. 2012 ook een mail over gestuurd, daarop is nog geen antwoord.
Het maakt overigens niet uit... Read more
Ik heb nog steeds regelmatig uitval van internet en bellen.
Steeds maar weer bellen en tweeten en in opdracht van de helpdesk medewerker stekkers eruit trekken.Dit begint erg vervelend te worden omdat dit al een paar jaar duurt.Er is nog steeds... Read more
Dit jaar overgestapt van Tele2 naar Caiway. Dit was mijn slechtste actie van het jaar. Nog nooit heb ik instabiel internet mogen ervaren en tevens heb ik nog nooit zoveel betaald. Op Caiway overgestapt ivm het opzeggen van Canal Digitaal... Read more
Het is weekend en internet ligt er weereens uit, en dus ook geen telefoon. Hierdoor weer verplicht met mobiele telefoon moeten bellen naar klachtenservice. Op de site staat dat als je buiten deze tijden een storing hebt je wordt doorverbonden... Read more
Twee jaar geleden is ons in Krimpen aan den IJssel al uitzending gemist beloofd door Caiway op de glasvezel.
Ik betaal 50 euro per maand voor een schamele 25-3 mb/s verbinding en krijg daarvoor het basispakket en telefonie VOIP first.... Read more
Ik was lid van Kabelmedia. Dat bedrijf is overgenomen door Caiway. Ineens had ik geen internet meer, terwijl ik een eigen webdesignbureau heb. 6 weken zonder snel internet gezeten. Snel 8MBit ADSL aangevraagd, zodat ik wel verder kon, maar dat... Read more