Wij hebben al maanden dat ons internet er met vlagen uitligt. zo is het maar een paar uur, en zo is het een heel weekend. Afgelopen dinsdag ( 03-09-2013) gebeld en maarliefst 50 minuten in de wacht gestaan voordat ik... Read more
weer een maand verder en nog niks gehoort
Helas blijft miijn internet snelheid 150 mbit ipv de 300mbit die ik betaal
reeds maanden zijn ze aan het zoeken enmoet ik restarten, niewue modem, downloaden etc etc etc
Natuurlijk is er een... Read more
Ik heb glasvezel internet in alles in 1, compleet: nu ontdekt dat 300 mb alleen haalbaar is met de kabel. Mijn pc, ipad en mobiel werken alleen op Wif...waar je maar 74 mb of minder ontvangt. Dus wou ik me... Read more
Graag wil ik hierbij mijn klacht melden:
Al 3 dagen hebben wij geen internet. Gister hebben we er voor gebeld, maar tot nog toe nog zonder resultaat.
Dit is niet de eerste keer dat we zonder internet zitten. Het is afgelopen maanden... Read more
Vanaf half juli proberen wij over te stappen van onze huidige provider naar Caiway glasvezel. Half juli werden wij benaderd door Caiway en alles zou geregeld worden. Terugkomend van vakantie, nog maar gemaild (geen reacties ontvangen, alleen dat de vraag... Read more
Op 1 mei heb ik via dit forum een klacht geplaatst, deze is door Caiway verholpen en na enige weken gesloten. Op 28 mei deden de problemen zich wederom voor. Daarna heeft alles prima gewerkt, tot enige dagen geleden. Nu... Read more
Goedeavond,
Al de hele week merk ik dat de snelheid van het internet drastisch terugloopt rond een uur of 20.00.
Normaal haal ik snelheden tussen de 35-40 mb.
's avonds na 20.00 ligt dit tussen de 1-5 mb.
's morgens rond 07.00 is... Read more
Krijg bijna elke dag de volgende melding. “De verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect”.
Work-around is het resetten van zowel de modem als router. Read more
Na gisteravond (4 uur down) nu weer een internetstoring.Na een aantal uur schijnt het vaak weer opgelost te zijn.oorzaak wordt niet gegeven.Blijkbaar resetten ze iets en werkt het weer voor een aantal dagen.
Read more
Klacht is duidelijk: https://www.dropbox.com/s/lvdqqmu92k2toti/pingtijden%20CMD%2016-6-2013%2018.58uur.png
Dit is al maanden een probleem, ik ben het nu ook zat om dit persoonlijk met caiway via de telefoon op te lossen die het probleem 9-10 keer bij mij neer legt.
Tussen tijds wordt het opgelost waarna... Read more