Na het invullen van mijn klacht op klacht.nl werd ik terug gebeld door ED.
Uiteraard weer veel woorden over en weer, waar uiteraard niet naar de werkelijke klacht werd gekeken, maar naar het gevolg wat uit de klacht is ontstaan.
Ze wilden... Read more
Ik ben al enige jaren klant bij energiedirect. Ik ben alleenstaand. Vanwege mijn werk en privésituatie ben ik nauwelijks thuis.Van 9 december 2011 t/m 13 januari 2012 verbleef ik in het buitenland. Dat was de koudste periode en ik heb... Read more
Mijn jaarnota zou in juni 2012 opgemaakt worden. Alle meterstanden doorgegeven e.d. Tot eind juli niets meer gehoord. Ineens veranderde op mijn EnergieDirectpagina de datum van opmaak van de jaarnota naar juni 2013. Toen ik contact zocht met EnergieDirect hebben... Read more
Ik heb gisteren duidelijk met reden aangetoond dat ik NIET tevreden over de afhandeling door Intrum Justitia van mijn klacht.
Voor mij is de zaak nog lang niet opgelost. Read more
Na 1 jaar een collectief voordeel kreeg ik bericht van EnergieD dat bij gelijkblijvend gebruik mijn voorschotnota gelijk zou blijven. Dat wekt natuurlijk de indruk dat de tarieven niet omhoog gegaan zijn. Dus ik ging nog een jaar door bij... Read more
Sinds 2010 klant bij Energie Direct. Ineens wordt de jaarnota die betrekking heeft over de periode juni 2011-juni 2012 niet opgemaakt. Ondanks herhaalde verzoeken en vragen hierover nog steeds niets wijzer !
Ik ben altijd netjes en duidelijk geweest in mijn... Read more
al maanden met energiedirect in onderhandeling. Mijn betaling gaat niet via incasso maar via een periodieke betaling maandelijks altijd opzelfde datum. Reden is dat ik geen auto incasso wil daar in het verleden bij ander energiebedrijf de jaarafrekening eerder van... Read more
Op donderdag 27 september 2012 om omstreeks 19:55 uur werd ik gebeld door iemand die zich voorstelde van energie direct.
Deze man stelde mij enkele vragen. daarna begon hij mijn bankrekening op noemen en vroeg of dit klopt. ik geef nooit... Read more
Op mijn persoonlijke pagina bij ED staan de datum van opvragen meterstanden en het versturen van de jaarrekening.
Dat ging vorig jaar goed.
De eerste helft van dit jaar: meterstanden in juni, jaarrekening in juli.
Dat gebeurde niet, ik heb daar telefonisch en... Read more
Ik was al 2 jaar klant bij energie direct, nooit problemen gehad, altijd netjes via automatische incasso betaald.
Oktober 2011 kregen we nog 300+ terug, dus dacht dat ik goed zat.
Half oktober 2011 zijn wij van een vrijstaand huis naar een... Read more