graag zou ik wilen weten hoe het nu zit ik ben eind dec klant geworden en hebben jullie ook gelijk 185 afgeschreven van de maand dec waar ik dat bedrag ook nog bij de nuon moest betalen .welke... Read more
Ons verhaal:
wij zijn abonnee geweest van maart 2011 tot maart 2012. Abonnee gedurene de periode van 1 jaar. Maandelijks betaalden wij 150 euro, uiteindelijk een eindafrekening waarvoor we 1800 euro moeten bijbetalen.
dit lijkt ons toch niet mogelijk. zeker omdat... Read more
Enige tijd geleden een contract aangegaan voor gas en elektra bij dit bedrijf. Voor beide producten zou een korting gelden op de jaarnota. Mijn verhuurder heeft mij per abuis afgemeld bij Energiedirect en aangemeld bij Essent. Dit heb ik met... Read more
Mijn dochter heeft telkens netjes de meterstand doorgegeven en krijgt nu ineens een eindafrekening van 2 jaar tegelijk omdat energiedirect een steek heeft laten vallen. men heeft totaal geen begrip ervoor dat mijn dochter psychisch kalt is en nu met... Read more
Ben overgestapt naar ED: noteren ze het foute huisnummer, en worden de buren afgesneden; voor dat weer in orde is......maar ja, ze schrijven geen brieven, dus moet alles per telefoon|: jij dit en jij dat; het lijkt wel of je... Read more
ik wilde energie vergelijken en na pers gegevens te hebben genoteerd ontving ik dd 9-12-2012 via klantenservice@consumind.nl een bevestiging dat ik als klant genoteerd was. ik gaf aan geen contacten te willen hebben c.q het ontvangen van info op welke... Read more
Hoe kan ik in godsnaam een eindafrekining van 800 euro krijgen als ik 2 van de twaalf maanden thuis ben.
Ik betaal 90 euro per maand aan energiedirect,mijn vloerverwarming heeft het in een jaar twee maanden gedaan,de grootste stroomvreter,en toch zo... Read more
Over 2012 kreeg ik €400,- terug, ik was klant tot 1 oktober, er stond nog een rekening open middels een incasso bureau, daar is die €400,- naar toe gestort zonder mij in kennis te stellen, lekker bedrijf! Maar ja wat... Read more
Sedert eind augustus 2012 afrekening terugontvangen met daarin een teruggave van 1277,34 (voorschot nieuwe maand al verwerkt) Op 7-9 nog niet gestort. Na telefoontje blijkt er nog een rekening van november 2011 open te staan wat niet waar is. 5x... Read more
Betreft: Klacht in verband met kennis helpdeskmedewerkers
Ik heb nou al meerde keren contact gehad met Energie direct en Intrum Justitia over betalingen. Ik heb een betaal afspraak moeten maken omdat ze geen facturen opsturen. Ik heb al 10x het juiste... Read more