Energiedirect (of een klant) maken een fout in de postcode bij het aanvragen van een leveringscontract. Daardoor heb ik ineens ongewenst een andere leverancier. Ik ontvang geen brieven, er wordt geen meter opgenomen. Ik moet alles zelf regelen om overstap... Read more
op 2 februari stuur ik een email als reactie op een melding van energiedirect dat ik 15,23 moet betalen, omdat de afschrijving mislukt is. . Ik vraag waarom ik dit moet betalen, er wordt maandelijks een automatische afschrijving gedaan. Op... Read more
Goedemiddag,
de klacht is dat er telefonisch wordt afgesproken om het termijnbedrag naar €70,- aan te passen. Vervolgens wordt de eerstvolgende nota €72,- en na een aantal keer aan de telefoon te hebben gezeten waarom dit er bij op wordt gezet,... Read more
Ik sou 14 -01 -13 via U aan gesloten worden ,en een E-Mail ontvangen om mijn meter standen door te geven ,nog niets ontvangen.
Heb proberen in te loggen ,maar dat lukt niet.
Krijg bericht terug dat mijn E-Mail bij U niet... Read more
Bij het verhuizen naar een ouderlijk huis zien ze jammer genoeg kans om het contract te verlengen en mij daarvoor te factureren terwijl er al een energiecontract loopt op het adres.
Daarnaast krijg ik allerlei verzoeken om te bewijzen dat... Read more
In Juli 2012 overgestapt van Energiedirect naar Oxxio na 7 jaar klant te zijn geweest bij Energiedirect.
Oxxio heeft keurig de eindstanden opgenomen en doorgegeven aan Energiedirect. Via Energiedirect ontving ik een eindafrekening meterstanden. Te weten: € 921,11
Bij navraag bij Energiedirect... Read more
Heb nog steeds geen jaarafrekening ontvangen over de periode 06-2011 / 06-2012. Daar het zeker is dat ik een behoorlijk bedrag terug ontvang, alle verbruik gegevens met kosten worden door mij op weekbasis bijgehouden, heb ik diverse malen per telefoon... Read more
Ik ben per 01-01-2013 klant geworden bij ed, op vergelijk.nl staat dat als je bij hun klant wordt je eenmalig 275,- euro welkomstkorting krijgt. Ik heb gebeld en ben zo klant geworden maar nu lopen wij de welkomskorting mis omdat... Read more
Geachte lezer,
Hierbij wil ik een klacht plaatsen over energie direct.
Begin december heb ik mijn meterstanden doorgegeven aan energie direct.
Hieruit bleek dat ik het afgelopen jaar ruim € 660,- teveel betaald heb aan energie direct.
Goed nieuws zou je zeggen.
Gezien mijn... Read more
Op 20 oktober brief binnen van energiedirect betreffende herinnering betaling energienota met factuurnummer 122320020942821 . Deze is betaald op 17 september 2012. Automatische incasso gaat niet en dus maak ik het bedrag elke keer tijdig over vóór genoemde datum in... Read more