Mijn klacht is dat ik op 08-03-2011 een brief ontving van Intrum Justitia van hun Client Energie Direct.
Ik zou een contract hebben afgesloten bij engergie direct ( wat niet is gebeurt ) er zou een nota openstaan op 08-03-2011 van... Read more
Ik heb doorgeven aan ED dat mijn jaarnota waarschijnlijk niet klopt, omdat onze meter defect is. Ik moest dit doorgeven aan het beheerbedrijf van onze meter, die hebben ondertussen een nieuwe meter geplaatst en zullen een nieuwe berekening maken van... Read more
Na 5 keer contact gehad te hebben gehad met energiedirect waarin me iedere keer bevestigd is dat er geen kosten open staan blijf ik aanmaningingen krijgen van intrum justitia.
Op mijn e-mail wordt niet gereageerd.
Vandaar maar weer naar klacht.nl Read more
In oktober 2009 kwam er een medewerker van energie direct aan de deur die zich legitimeerde als medewerker van Eneco (waar ik klant was). Hij vertelde me dat energie direct (waar ik toen nog nooit van had gehoord) een nieuw... Read more
Mijn klacht betreft de jaarafrekening die ik vorig jaar kreeg, waar helemaal niks van klopte.. Moest 900 euro bijbetalen.. Je schrikt je rot natuurlijk.. Nakijken op mijn persoonlijke pagina en de er klopte helemaal niks van.. Maar als klant trek... Read more
Op 11 oktober heb ik bij energiedirect een aanvraag gedaan zodat zij mijn energieleverancier zouden worden. Op de dag dat wij het huis zouden bewonen kwamen we erachter dat er helemaal geen gas/stroom was. Dit was afgesloten! Dit was niet... Read more
Op 12 februari 2009 werd ik gebeld door Energie Direct met de vraag of ik geinteresseerd zou zijn in een voordelige aanbieding. Ik was terughoudend en zei wel geinteresseerd te zijn, maar dat ik eerst de informatie hierover wilde doorlezen... Read more
Overgestapt op energie direct dat zou de voordeligste zijn.... Altijd via Eneco voor € 80 in de maand verbruikt gas en electra. Nu bij energiedirect, mijn voorschot zou een bedrag van € 199 zijn, gebaseerd op een gezin met 2... Read more
Ik heb een 1-jarig contract met Energiedirect; daarin is opgenomen dat ik mijn contract tot 7 kalenderdagen voor het einde van de contractdatum kan opzeggen.
Ik heb medegedeeld mijn contract per einddatum op te zeggen en ik heb... Read more
Bij mijn overstap naar energie direct, pkte mijn e-mail adres niet, want die was te lang, dus moest een nieuwe aanmaken.
vervolgens werden de actievoorwaarden (overstap per internet) niet goed vermeld Uiteraard in mijn nadeel, het heeft heel wat mails... Read more