In mei 2011 heeft de (Rabo)bank de maandelijkse termijn voor energie gestoerneerd wegens saldotekort. Hierop zijn door Energie:Direct een paar herinneringen gestuurd per mail en is er tevens gebeld. Daar ik geen inkomen in vorm van salaris of uitkering (in... Read more
door mensen bij mij uit de buurt is blijkbaar een overschrijving naar energiedirect gedaan maar een verkeerd huisnummer opgegeven. het gevolg hiervan is dat ik nu mijn eigen energiecontract waar ik uitermate tevreden over ben kwijt ben en zelf moet... Read more
Het is echt een belachelijke situatie, waar ook "kastje naar de muur van toepassing is".
Ik wil miv 1.9.2011 mijn contract met hen opzeggen. Energiedirect geeft aan dat ik dat zelf niet kan en dat dat MOET verlopen via een andere... Read more
Verleden jaar vrolijk overgestapt op Energie Direct want die kwam als voordeligste tevoorschijn. Nu een jaar verder krijgen we de jaarafrekening en wat blijkt wij moeten 400 euro bijbetalen en ook gaan de maandelijkse kosten omhoog met wel 60 euro?... Read more
Ik heb geconstateerd dat mijn tarieven op de site van Energiedirect niet overeenkomen met de 2011 afgesproken voor 1 jaar vaste tarieven, vorig jaar afgesloten.
Nader onderzoek leert dat ED als start van de vaste periode de aanmeldingsdatum hanteert en... Read more
Het zou een probleemloze overstap worden , nou dat heb ik geweten , eerst even de eindrekening van de oude leverancier betalen plus boetes , ik zou er niks van merken daar het einde looptijd was met de oude leverancier... Read more
Sinds april 2010 was ik een tevreden klant van Eneco. Nu heeft Energiedirect onder valse voorwendselen mij klant van hun maatschappij gemaakt. Hierdoor heeft Eneco het contract met mij opgezegd. EnergieDirect heeft mij een rekening gestuurd per mail en een... Read more
Brief ontvangen dat ik via Ver.Eigen Huis heb gekozen voor de overstap naar Energie Direct, begrijp niet waar ze dit vandaan halen. Ik heb geen contract met Energie Direct afgesloten, en als ik bel wordt er niet opgenomen. Read more
hierbij heb ik een klacht waar ik 246euro aan heb verloren
de klacht luid.
ik heb ooit een contract afgesloten een jaar voordat ik verhuist ben. ik had toen een contract bij nuon staat op mijn ter naamstelling op... Read more
door EEN verkeerd telefoontje van een gast, mevr. I de Koning, is alles op haar naam en mijn adres komen te staan....zodat ik geen energie heb kunnen betalen gedurende 5 maanden en afgesloten ben bij Greenchoice sinds 14... Read more