Ook wij zijn telefonisch benaderd door hotelbon.In de veronderstelling dat het om toesturen van een informatie pakket ging heb ik mijn gegevens gegeven.Het informatiepakket heb ik echter nooit ontvangen, nu heb ik een incasso bureau achter me aan omdat ik... Read more
Wij hebben de hotelbon nooit besteld, nooit gewenst en al helemaal nooit gebruikt. Desondanks blijft dit bedrijf, ondanks meerdere opzeggingen, hardnekkig toesturen en hardnekkig abonnementsgeld eisen voor een abonnement dat we nooit hebben afgesloten. Zelfs een verhuizing houdt ze niet... Read more
Hotelbon e-mail adres is onbekend en op hun site geblokkeerd.
Opzeggen zou aangetekend schriftelijk moeten gebeuren volgens hun. Dit is een bijna criminele organisatie, die het mensen heel moeilijk maken om op te zeggen.
Dit is naar mijn mening ook wettelijk niet... Read more
Vorig jaar, 2012, werd ik telefonisch benaderd door een medewerkster van de hotelbon. Ik zou voor een jaar lid worden, en hoefde niets op te zeggen na dat jaar.Eenmalig zou er een bedrag afgeschreven worden.
Ik heb ook geen machtiging gegeven... Read more
de laatste 3 jaar heb ik telefonisch en per e-mail mijn lidmaatschap opgezegt, echter het komende jaar moest ik nog betalen werd verteld, ik heb dat ook gedaan, dit jaar niet meer, het lidmaatschap wordt gewoon weer geactiveerd of wordt... Read more
bij groupon een bon aangeschaft voor zie hieronder. Ondanks de toezegging dat het hotel ook te boeken is in de maanden juni en oktober. Het hotel betwist dit echter en gaf te kennen dat ik er alleen beschikbaarheid is tot... Read more
Via vakantieveilingen.nl heb ik een jaarkaart van de website hotelbon.nl gekocht. Op 19 maart heb ik een e-mail van hotelbon gekregen dat deze jaarkaart binnen 5 a 10 werkdagen thuis gestuurd zou krijgen.
Deze jaarkaart is nog steeds niet binnen!... Read more
Ik kan niet boeken
De servicelijn gebeld
Keurig te woord gestaan
Maar het lukt gewoon niet
En er is geen nummer die het nakijkt of het geboekt is
Dus weer proberen en weer een mevr aan de lijn
Zij weet niets van jaarkaart en... Read more
Ik wil van hotelbon af en heb 3 jaar telefonisch geleden opgezegd. Toch wordt elk jaar gewoon van mijn rekening afgeboekt. Ik krijg het boekwerk ook elk jaar braaf, maar ik wil die helemaal niet. Ik storneer nu elke keer... Read more
Vorig jaar in 2012 ben ik ook meerdere maal telefonisch gebeld uiteindelijk wilden ze broche sturen voor meer info. Ik dacht ok ik kijk er wel naar. En dan begon alles ik moest een bedrag betalen heb ik niet gedaan... Read more