Complaints about Hotelbon

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Read more >

Statistics of Hotelbon in the category Reizen Algemeen

0 number of complaints

Hotelbon Complaints

Hotelbon handelt frauduleus?

Complaint from GBVO on 06 August 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

Wij hebben de hotelbon nooit besteld, nooit gewenst en al helemaal nooit gebruikt. Desondanks blijft dit bedrijf, ondanks meerdere opzeggingen, hardnekkig toesturen en hardnekkig abonnementsgeld eisen voor een abonnement dat we nooit hebben afgesloten. Zelfs een verhuizing houdt ze niet... Read more

Opzeggen hotelbon jaarkaart

Complaint from Harry 99 on 12 July 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

Hotelbon e-mail adres is onbekend en op hun site geblokkeerd. Opzeggen zou aangetekend schriftelijk moeten gebeuren volgens hun. Dit is een bijna criminele organisatie, die het mensen heel moeilijk maken om op te zeggen. Dit is naar mijn mening ook wettelijk niet... Read more

Onterecht afboeken

Complaint from G.N. de Vries on 24 June 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

Vorig jaar, 2012, werd ik telefonisch benaderd door een medewerkster van de hotelbon. Ik zou voor een jaar lid worden, en hoefde niets op te zeggen na dat jaar.Eenmalig zou er een bedrag afgeschreven worden. Ik heb ook geen machtiging gegeven... Read more

Vermeend lidmaatschap stoppen!

Complaint from Rob Smits on 14 June 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

de laatste 3 jaar heb ik telefonisch en per e-mail mijn lidmaatschap opgezegt, echter het komende jaar moest ik nog betalen werd verteld, ik heb dat ook gedaan, dit jaar niet meer, het lidmaatschap wordt gewoon weer geactiveerd of wordt... Read more

klacht hotelbon

Complaint from marjolijnketting on 08 June 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

bij groupon een bon aangeschaft voor zie hieronder. Ondanks de toezegging dat het hotel ook te boeken is in de maanden juni en oktober. Het hotel betwist dit echter en gaf te kennen dat ik er alleen beschikbaarheid is tot... Read more

Geen jaarkaart thuisgestuurd

Complaint from aw0693 on 18 April 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

Via vakantieveilingen.nl heb ik een jaarkaart van de website hotelbon.nl gekocht. Op 19 maart heb ik een e-mail van hotelbon gekregen dat deze jaarkaart binnen 5 a 10 werkdagen thuis gestuurd zou krijgen. Deze jaarkaart is nog steeds niet binnen!... Read more

Hotelbon jaarkaart

Complaint from W.H. van der Sluys on 16 April 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

Ik kan niet boeken De servicelijn gebeld Keurig te woord gestaan Maar het lukt gewoon niet En er is geen nummer die het nakijkt of het geboekt is Dus weer proberen en weer een mevr aan de lijn Zij weet niets van jaarkaart en... Read more

Per direct afzeggen

Complaint from Zeliiha on 19 March 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

Vorig jaar in 2012 ben ik ook meerdere maal telefonisch gebeld uiteindelijk wilden ze broche sturen voor meer info. Ik dacht ok ik kijk er wel naar. En dan begon alles ik moest een bedrag betalen heb ik niet gedaan... Read more