hotelbon opgezegd 10 jaar geleden,inmiddels 3 x verhuisd!!!
nu incasso op me dak vesting finance,heb dus al 10 jaar niets ontvangen van hotelbon en nu beweren ze dat ik 118 euro moet betalen van 2010!!!!
al verschillende mails en post ontvangen waarin... Read more
Geachte,
In maart dit jaar werd er van mijn bankrekening ongevraagd en onaangekondigd 59,95 afgeschreven.
Dit bedrag heb ik gelijk terug laten storten.
Een week later ontving ik per post een Hotelbon jaarkaart met de melding dat mijn jaarkaart per 1 april verloopt... Read more
Hebben ons laten verleiden tot de aanschaf van een hotelbon. Niet wetende dat het hier een abbonement betreft. Nu ongevraagt wederom geld van onze rekening gehaald, zonder onze toestemming. Je wordt telefonisch gewoon misleid en durf zelfs te stellen bedonderd.... Read more
Ook ik heb problemen met de hotelbon. Ik krijg wederom een faktuur en dreigende mails ondanks ik duidelijk had afgesproken dat ik de hotelbon maar voor 1 jaar wilde gebruiken en niet tot wederopzegging. Op mijn maisl wordtniet gereageert tot... Read more
Ik heb mijn Hotelbon Jaarkaart op 14 januari 2011 opgezegd, accepterend dat mijn contract liep tot 1 april 2011, nu heb ik een acceptgiro in de bus voor het nieuwe jaar met een Hotelbon Jaarkaart. Na telefonisch contact werd... Read more
Ook ik had aan een eenmalige actie van hotelbon meegedaan.
Eind januari heb ik netjes een brief geschreven met daarin mijn opzegging. Op een of andere manier is dit niet goed gegaan. Nadat ik de Servicedesk had gebeld kwam ik niet... Read more
Door een vriendelijke verkoper verleidt tot het eenmalig aanschaffen van een hotelbonkaart. Nooit gebruik van gemaakt. Nu blijkt dat een abonnement te zijn en gaan ze binnenkort 59.95 van mijn rekening proberen af te schrijven. Ik heb geen bericht... Read more
Ook ik werd in oktober 2009 telefonisch benaderd door iemand van Hotelbon(callcenter) met de mededeling éénmalig afschrijving jaarkaart. Geen melding van automatische verlenging. Dit was'echt éénmalig. Inderdaad brochure van hun ontvangen met de hotels en hoe te boeken. nog... Read more
in dec 2009 werden wij geled door een vriendelijke medewerkster van de Hotelbon, zij bood ons de Hoteljaarkaart voor 2010 aan voor 49.95. We hebben heel uitdrukelijk gevraagd of dit eenmalig was en dat het niet automatisch verlengd zou... Read more
Wij zijn al 7 jaar bezig met opzeggen. Hotelbon kan niet automatisch afschrijven. Aangezien we er in eerste instantie van uit gingen dat alles geregeld was, omdat er helemaal niks meer binnen kwam van hotelbon, hebben wij hun geen... Read more