Als je via Hotelbon een hotel wilt reserveren blijkt dat alle weekeindes in alle hotels geblokkeerd zijn.
Dit wordt niet verteld op het moment dat de kaart wordt gekocht en staat ook niet in de kleine lettertjes.Gewenste oplossingOpheffen van de... Read more
hotelbon opgezegt schriftelijk . krijg nu een aanmaning binnen . staat erbij, onddanks de herrinnering met betalen in gebreke gebleven .
nooit een herinnering gehad .
aanmaning verstuurt op 4 feb. krijgt het pas op8 feb.
maar moet wel binnen 7... Read more
Na ruim schriftelijk opzeggen van abbonnement toch incasso. Na stornering krijgen we dreigmailtjes.Gewenste oplossingStoppen met dreigen en opzegging accepteren. Read more
In 2007 heb ik na betaling hotelbon onmiddelijk schriftelijk opgezegd. Omdat ik geen schriftelijke bevestiging kreeg, heb ik me in een telefonisch contact met een medewerker van hotelbon laten vertellen dat mijn abbonnement inderdaad als opgezegd was genoteerd. Tot... Read more
Ben al 2 jaar bezig om van deze jaarkaart af te komen.
Bellen kan niet, het moet schriftelijk. Mail en brief verzonden. Kunnen ze niets over vinden zeggen ze. Je aanmelden kan wel telefonisch blijkt uit de reacties van anderen.... Read more
Mijn vrouw is ergens in 2007 eens gebeld door de firma Hotelbon. Zij heeft toen een brochure gekregen. Van heel deze handel hebben we nog nooit gebruim gemaakt omdat zij in een rolstoel zit en eenvoudig weg de bij... Read more
wij hebben in mei van dit jaar een hotelbon met brochure van onze kinderen gekregen. We hebben vanuit dezelfde brochure een hotel geboekt (hotel Chateau Bleu, Trooz in Belgie (Luik omgeving). Toen we aankwamen bleek het bedrag voor ontbijt... Read more
Op 1 oktober 2009 heb ik via telefonisch contact me aangemeld voor een jaarkaart van hotelbon, omdat ik veel reis de hele jaar. Ik heb gemerkt dat met deze lidamaatschap niet volledig was, ze zieden dat je overnacht gratis... Read more
Wij krijgen vandaag een zeer mooie brief van een incasso bedrijf die van mening zijn dat wij vorig jaar een abonnement telefonisch hebben afgesloten.alleen wij weten er niks van het rekening nummer wat zij geven is niet van ons... Read more
We hebben hotelbon een tijdje gehad, maar omdat we er niets mee deden hebben we dit eind vorig jaar schriftelijk opgezegd.
Nu worden we gestalkt (en niet op vriendelijke wijze) door een incasso bureau welke dit bedrag probeert te incasseren... Read more