op basis van telefoontje hotelaanbieding met verplichte afname ontbijt, terwijl dit ook incl diner bleek te zijn.. vandaar dat ik ervanaf wilde. dit wordt niet begrepen daar!
groeten Joeri Read more
Op mijn voucher van de hotelbon van Fletcherhotel staat dat de overnachting moet plaatsvinden voor 16 april 2013. De overnachting is maximaal 4 weken voor aankomst te boeken. Dan ga ik dus uit dat ik nog kan boeken tot 4... Read more
Mijn moeder kreeg een Hotelbon cadeau (www.hotelbon.nl) en wilde hem graag valideren. Hiervoor moet je echter bellen naar een 0900-nummer, maar elke keer als we dit proberen krijgen we te horen dat het nummer niet in gebruik is. Zo kunnen... Read more
In 2010 hotelbon opgezegd (met inachtneming termijn) sindsdien blijf ik bestookt worden met incassobureau's ondanks mijn verhaal op televisie bij omroep MAX, mails en toezeggingen van Hotelbon dat ik niet langer geld schuldig ben.
De vorige keer heb ik dit al... Read more
Een jaar of zeven geleden hebben wij ooit een hotelbon kado gekregen bij aanschaf van een alarmsysteem. Sindsdien beschouwt Hotelbon ons als klant, terwijl wij zelf dit initiatief nooit genomen hebben en ook nooit genomen zouden hebben. We hebben er... Read more
De hele zomer proberen wij via hotelkamerveiling.nl/reserveren twee nachten in Hotel Overbosch Garderen te boeken. Dit lukt nooit.Op de eigen webside is zo nu en dan wel plaats .Ik heb zelf met het hotel gebeld om... Read more
Na veel moeite in Duitsland een hotel geboekt. Het was niet mogelijk om te dineren in het hotel, maar enkel te ontbijten. Voor dit ontbijt werd wel 35 euro per persoon per dag in rekening gebracht!! Dit was voor reguliere... Read more
We kregen van onze dochter een hotelbon, die we "verzilverden"op Texel hotel Koogerend.
We kregen de kleinste kamer, met gezamelijk gebruik van douche en w.c.(naast onze kamer)met andere gasten.
We moesten een "seizoenstoeslag"van €42,50 betalen (niet vermeld) en wisten dat we het... Read more
Enige jaren geleden (naar ik meen 3) hebben mijn man en ik een hotel jaarkaart aangeschaft bij hotelbon leisure bv. Echter hebben wij er nooit gebruik van gemaakt. De jaarkaart verloopt in april. Vorig jaar waren wij te laat met... Read more
ook ik werd vorig jaar (2011) benaderd voor een jaarbonnement van de Hotelbon. Een vriendelijk persoon heeft mij per telefoon duidelijk benadrukt dat dit maar voor 1 jaar geldt en dat het hierna afgelopen is. Een proef van een jaar... Read more