Op dit moment heb ik een 2 jaar contract bij KPN tot
7-12-2009 voor een gsm abbonnement.
Ik kan pas opzeggen als de datum bereikt is van 7-12-2009 als ik op 7-12-2009 opzeg loopt mijn contract nog 3 maanden door. Kan dat... Read more
Mijn telefoon is zonder waarschuwing vooraf afgesloten sinds 29-9-2009. Opeens kan ik niet meer bellen. Als er naar mijn nr gebeld wordt, krijg je iemand anders aan de lijn. (Die heeft sinds 3 jaar het huidige nr, een ander nummer... Read more
Hallo,
Ik heb een vraag waarvan ik erg hoop dat jullie die kunnen beantwoorden!
Debitel, waar ik mijn mobiele abbonement heb lopen, is pas overgenomen door KPN. KPN belde mij met die mededeling en vroeg of ik het abbonement wou verlengen bij... Read more
Jarenlang ben ik abbonnee bij KPN voor wat betreft telefonie en internet. In juni 2009 wil ik overstappen naar InternetPlus Bellen Extra. KPN belooft voor 50 euro per maand een goed pakket te bieden (plug and play), waarbij de eerste... Read more
KPN/Het Net berekend allerlei extra’s zoals bekeken Films, plus pakketen en kosten die niet afgesproken zijn.
- Het is echt wonderbaarlijk hoe er gefactureerd is.
Als ik van 08 augustus tot 15 augustus in het buitenland op vakantie ben, als enige huissleutel... Read more
Ik heb een abonnement voor eindeloos online, maar toch ontvang ik de rekening met Mb.
Dit was 708 euro voor 1 dag internetten.
De KPN Heeft me in totaal voor 945 Euro opgelicht. Read more
Wat is het probleem:
Ik heb twee abonnementen bij KPN lopen. Een voor mijzelf (0619118856) en een voor mijn dochter (0613344030). Die van mijn dochter zou dit jaar september (nu dus) aflopen. Dus wilde zij verlengen op uw website . Maar... Read more
kpn wil mij een niet geleverd modem laten betalen. Ondanks dat ze zelf telefonisch een week later hebben geïnformeerd waarom ik het modem niet heb opgehaald van de postkantoor, ze de nota zouden crediteren. Willen KPN en Intrum Justitia nu,... Read more
Als K.P.N. om een of andere reden de verbinding verbreekt,mag je opbellen à €0,45 per minuut.
Zij maken een fout en dan mag jij hun gaan betalen omdat zij een fout maken. Read more
sinds ik ben overstapt van KPN naar en andere telefoonaanbieder, heeft KPN mij uit het telefoonboek geschrapt (ook digitaal). Read more