Gisteren per abuis vergeten mijn wifi in te schakelen en begonnen met wat grote bestanden te downloaden waardoor ik 1200 mb buiten mijn bundel het verbruikt. Nu blijkt dat 195 euro te kosten! De kosten per mb in mijn bundel... Read more
Simyo stuurt aanmaningen voor fakturen die twee weken eerder al zijn betaald. Hun administratie laat dramatisch in kwaliteit te wensen over Read more
Contract einddatum 5/1/14 opzeggen 1 maand van te voren niet mogelijk via website Simyo niet mogelijk. Via website kun je alleen datum 1 februari 2014 of 1 maart 2014 aanvinken voor opzeggen contract. Vreemd als eindatum 5/1/14 is. Klantenservice geen... Read more
In de maand november ben ik ruimschoots over mijn bundel heen gegaan (internet) terwijl ik niet meer gebruik heb gemaakt van mijn internet als normaal. Ik begrijp niet hoe dit mogelijk is en ben het totaal niet eens met... Read more
Vandaag meteen mijn Simyo opgezegd ik heb vorige maand 222 minuten gebeld en heb een bundel van 300. Hoe kan het dan dat ik ipv een factuur van 14,50 euro (internet en bellen) een factuur krijg van net geen 70... Read more
Ik had een abonnement bij Tringg.nl, prima voorwaarden, prima service. Ik had een abo van 1250 belminuten en 1gb data voor 34,95 per maand, prima. (1250 belminuten is omgerekend 45 min bellen per dag!) Als je bijna over de bundel... Read more
Mijn contractperiode loopt tot en met 11-12-2013.
Ik kan het Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.
Via Internet is dit echter niet mogelijk vanwege een technisch probleem.
Simyo klantenservice biedt geen oplossing. Read more
Ik augustus ging mijn telefoon uit ineens , ik deed hem weer aan en toen was mijn simkaart geblokkeerd, de pukcode deed het ook niet meer ect ect . Vanaf augustus heb ik dus geen werkende simkaart maar moet ik... Read more
Onze dochter heeft sinds september van ons een abonnement van Simyo gekregen. Nu is het zo dat er een soort berichten van 1 seconde, 2 seconden, 3 seconden in rekening worden gebracht als gesprekken met als gevolg een torenhoge rekening.... Read more
Zomaar opeens (en wellicht door nieuwe IOS update) op één dag om de twintig minuten 60 mb verbruikt. In totaal zo'n 1500 Mb terwijl ik daarvoor nooit hoger kwam dan 250 Mb. Resultaat: 173 euro armer en vier dagen geblokkeerd.... Read more