mijnheer verblijf in ziekenhuis in duitsland en nu ik hem hard nodig heb is er geen verbinding mogenlijk mijn nummer is 0656053063 hopelijk is dat snel te verhelpen mvg F de Kaste uit Almelo Read more
Ik belde vanmorgen naar youfone over een abonnement. Daar werd ik door een zeer ongeïnteresseerde medewerkster (ene Nikita) te woord gestaan. De vragen werden hooguit met een Ja en Nee beantwoord. Nadat ik vroeg meer informatie te geven omdat youfone... Read more
Zit al een maand zonder telefoon, volgens mij wordt het tijd om weer aan te sluiten. Dit lijkt nergens naar. Ben al jaren lid van jullie club maar ik wil nu wel uitleg waarom het zolang moet duren. En contact... Read more
Mijn termijn werd niet afgeschreven .
Geen punt dacht ik wacht op de acceptgiro en betaal het .
Het leuke van dit was ik kreeg binnen een maand een betalings herinnering met 50 Euro extra kosten en inplaats van 24 Euro moest... Read more
rekening is gisteren om 12 uur s middag betaald maar ik ben nog steeds afgesloten.
bedrag wat ik heb overgemaakt is 76,37 euro Read more
Spook facturen van YOUFONE!
Naam: anoniem
Ik heb en abonnement afgesloten bij het telecombedrijf YOUFONE
sim only 250 belminuten voor 5,85 euro.
De eerste maand (April 2011) hebben ze mij 13,65 euro afgeschreven en de tweede maand 7,80 euro.
Ik heb alles gebeld binnen de... Read more
ook ik kreeg een onterechte betalingsherinnering. De mail gaf aan dat het bedrag (2,50€) niet geind kon worden. Het is echter wel van de rekening afgeschreven. 3 dagen later kreeg ik de betalingsherinnering met toevoeging van administratiekosten (3,50€). Als ik... Read more
Youfone stuurt een betalingsherinnering en rekent nog extra herinneringskosten over een factuur die zij enkele dagen eerder , uiteraard succesvol, hebben geincaseerd.
Ik heb nimmer een betalingsachterstand, zo zeker niet bij youfone.
Het betreft een eerste herinnering, van een op tijd... Read more
Ik had mij aangemeld bij Youfone omdat Simpel over was gestapt naar T-Mobile en ik alleen bereik heb met KPN netwerk vandaar die Youfone.Het begon al goed(niet dus)Aangemeld in december en na vertragingen eindelijk aansluiting. ik heb 1 week zonder... Read more
Ik ben een tijd overgestapt van Chippie naar Youfone. Ik had buitenland belminuten bij Chippie en ben overgestapt naar Youfone omdat dat noodgedwongen moest door dat Chippie stopte. Ik ben toen overgestapt op een Youfone SimOnly Buitenland abonnement, ik kreeg... Read more