Al in juli 2009 heb ik een Youfone 10 abonnement afgesloten welke echter inging in december 2009, na afloop van mijn andere abonnement. Zowel in juli als in december zijn er borgkosten berekend waarover ik per mail contact heb gehad,... Read more
De klacht die ik in deze case heb, is het feit dat men in het kader van bescherming van de klant een waarschuwing sms verstuurt dat de telefoon word afgesloten door plotselinge hoge kosten, maar dat de sms pas verzonden... Read more
Half augustus een abonnement afgesloten bij Youfone. Tot heden hebben we geen simkaart ontvangen. De laatste maand iedere week gebeld, kreeg een mail dat het abonnement 3 oktober inging maar geen simkaart. Vorige week te horen gekregen dat ik steed... Read more
Hallo,
Had een abbo afgesloten maar heb me binnen 24 uur bedacht ,dus afgezegd! Alleen youfone gaat na afzeggen gewoon door met afschrijven.Contact gehad en hierin werd verteld dat ik mijn geld na 2 weken retour kreeg.Nu ruim 3 weken later... Read more
Heb Woensdag de 12-10-11 een youfone 250 + blackberry internet abbonnement afgesloten voor mijn zoontje maar tot nu (Zaterdag avond 15-10-11) doet hij het nog niet.
Dit is echt het meest waardelooze telefoon bedrijf die ik mee heb gemaakt.
Read more
Heb 16-8-2011 een sms gehad dat ik werd afgesloten van internet wegens hoge kosten. Onterecht ik had in juli schriftelijk laten weten dat ik een internetbundel wilde. De rekening is inmiddels wel betaald en per 1 oktober is er volgens... Read more
Melding: Medio augustus 2011 ging mijn nieuwe abbo bij Youfone in. Een maand later was ik voor tien dagen op Kreta. Op het vliegveld van Heraklion constateerde ik dat ik geen netwerk had. Bij andere providers krijg je altijd... Read more
Ik ben op 23 Augustus 2011 afgesloten door youfone.
Het ging toen om de factuur van juni, die ik niet zou hebben betaald.
Ik heb toen gebeld naar Webcasso, die het zo uit het niets had overgenomen, en ik moest de factuur... Read more
mijn klacht is, dat ik twee bedragen hebt betaald aan Direct pay services die al in principe door webcasso is betaald. Het gaat om het bedrag 21.60 en het bedrag van 58,83 Euro. Totaal 80,43 Euro.
Webcasso heeft mijn bedragen... Read more
Op 21 juli 2011 heb ik mij aangemeld bij Youfone. Mijn abonnement zou per 22 augustus 2011 ingegaan, maar tot nu toe (25 augustus 2011) heb ik geen SIM kaart ontvangen, ondanks verzoeken van mij via e-mails. Telefonisch heeft Youfone... Read more