Youfone meldt dat de klacht over "Onterecht in rekening gebrachte kosten" is opgelost (zie klacht van Sjozke; 1 november). Helaas is de door Youfone voorgestelde werkwijze bepaald geen oplossing. Ze willen het onterecht in rekening gebrachte bedrag crediteren met nog... Read more
ik kan geen voice mail afluisteren wanneer ik in het buitenland ben ( ik woon in de UK ) Read more
Reeds drie maanden ben ik in correspondentie met youfone over twee problemen :
- ik kan onmogelijk mijn Nederlandse berichten
opvragen wanneer ik in het buitenland ben ( en ik
woon in de... Read more
Bij gebruik van internet is gebleken dat ik mijn 5 Mb erg snel op gebruik doordat er per sessie per 100Kb wordt afgerekend. Bij verbruik zag ik dat ik na 3 dagen al 1euro80 overschrijding had.
Dit was absoluut nergens op... Read more
Bij het afsluiten van het abonnement heb ik met de telecombinatie winkel besproken dat ik geen gprs wil gebruiken, en wel wifi. Ik had dus geen databundel. Nu blijkt de telefoon (samsung gio) zelfstandig het net op te gaan en... Read more
Op 2 september ging mijn mobiele abonnement in met o.a. als databundel Onbeperkt Supersnel internet. Halverwege de maand september constateer ik dat als bundel in de administratie is verwerkt: geen bundel. Met als gevolg dat alle internetgebruik/-kosten buiten het maandbedrag... Read more
Zit sinds 27 oktober bij Youfone met een abbo van 250 belminuten. Hiervan zo,n 35 minuten van verbruikt. Doordat ik niet kon inloggen bij Youfone , hierover gebeld met mijn mobiel naar de klantenservice van Youfone. Het probleem is inmiddels... Read more
Geruime tijd geleden sim-only bij youfone afgesloten i.c.m. onb. internet. eerste 3 mnd. is er een dikke € 390 afgeschreven omdat zij aangeven dat er geen internet bundel was afgesloten, wat echter wel is opgenomen in het contract.
inmiddels is het... Read more
1. Met een simkaart van 5 euro in ons reservetelefoontje dacht ik voordelig wat extra belminuten te hebben en op het oude nummer bereikbaar te zijn.
2. Na een maand kreeg ik een afschrijving van bijna 50 euro: het mobieltje zou... Read more
Ik heb bij youfone een youfone simonly buitenland abonnement afgesloten inkl. supersnel internet voor 14,95 EUR per maand. Ik heb een bevestigngsbrief gekregen waarop nog alles bevestigd werd en mijn oude provider zou worden opgezegd. Prima! Toen kreeg ik mijn... Read more