Mijn dochter is al weken bezig om haar simkaart met nummerbehoud van youfone te ontvangen.
Er word steeds gezegd dat het verstuurd is, inmiddels al 3 keer maar tot aan de dag van vandaag niets ontvangen.
Verscheidende telefoontjes gepleegd, niemand die er... Read more
Op 27 september heb ik bij Youfone een Blackberry 250 abonnement afgesloten met onbeperkt super snel internet. Mijn sim-kaart zou ik binnen 3 weken ontvangen of na goedkeuring van mijn oude provider, vanwege de aanvraag van nummerbehoud. Vervolgens krijg ik... Read more
Er is nergens op de website te vinden hoe de data worden afgerekend. Dit blijkt per 100 KB te zijn.Als je een 5 Mb bundel hebt is dat gauw op met een paar keer Whatsappen.
Mijn probleem is vooral dat ik... Read more
Op 9 -10-2011 is via internet een simonly 250 aangevraagd. Behoud van eigen nummer. Met crditcard de aansluitkosten overgemaakt. Bevestiging hiervan vanuit Youfone is via mail verzonden.
Op 31 -10-2011 is van huidige provider (Vodafone) een smsje binnengekomen dat per 14-11-2011... Read more
na 12 september een sim only bij you fone af te sluiten tot op heden 9 november geen sim kaart ontvangen.
Na diverse telefoontjes en van de kast naar de muur gestuurd te zijn nog steeds niks in bezit.
Ik bel wekelijks... Read more
Zogenaamd door een computerfout is mijn SIM only abo door Youfone ingedeeld in de categorie met databundel bij de overname van Chippie.
Ondanks toezegging van de helpdesk het verschil met alleen GSM te crediteren bleef Youfone in gebreke en blijft... Read more
Ik heb sinds 19 september een sim only abb. met 250 belmin. en internet bij Youfone afgesloten. Ik heb een Blackberry Bold 9700.Sinds dat ik de simkaart in mijn telefoon heb gedaan heb ik geen internet op mijn telefoon. Ik... Read more
Youfone heeft de beller van call4care overgenomen in een Happybel model. Er zit een heel slinks addertje onder het gras, mobiele data wordt ongevraagd aangezet en daarna zijn de kosten 1,5 eur per MB Read more
Bij het aanbrengen van de sim kaart worden schijnbaar automatisch APN gegevens in een toestel gezet, waardoor het toestel online kan (en gaat).
Dit gebeurt niet in overleg met de klant. Zelfs als de klant te kennen geeft geen gprs te... Read more
Bij het afsluiten van het abonnement heb ik met de telecombinatie winkel besproken dat ik geen gprs wil gebruiken, en wel wifi. Ik had dus geen databundel. Nu blijkt de telefoon (samsung gio) zelfstandig het net op te gaan en... Read more