voor mijn zoon een black berry abonnement met 250 bel minuten en 80 smsjes afgesloten op maandag 29 november bij youfone. In de middag kon hij wel bellen en sms-en maar helaas kon hij geen gebruik van blackberry provider....maandagmiddag gebeld,... Read more
In september heb ik een zakelijk blackberry abonnement besteld met internet. Omdat er geen internet aansluiting was hebben we u hierover geinformeerd.Jullie hebben toegegeven een vergissing te hebben gemaakt en deden een voorstel om vanaf januari alsnog een internet verbinding... Read more
Ik heb enige weken geleden een Sim Only abonnement aangevraagd met 250 minuten en 80 sms met een contract voor 2 jaar voor 4,45 euro via hun site met nummer behoud.
Echter door een storing op de site ging... Read more
Hallo ik heb een blackberry sim only van jullie en die zou de 28ste in gaan maar dat gebeurde vandaag pas maar mijn internet doet het niet en zou dat wel willen hebben
Mvg Jean-pierre Frijns mijn nummer is 0624366349.... Read more
Ik had afgesproken geen mobiel internet te willen gebruiken. Youfone installeert toch het accespoint op mijn telefoon. de telefoon gaat het net op (terwijl ik slaap) en er wordt data gebruikt buiten een bundel. Erg duur. Ik heb er niets... Read more
Ik had afgesproken geen mobiel internet te willen gebruiken. Youfone installeert toch het accespoint op mijn telefoon. de telefoon gaat het net op (terwijl ik slaap) en er wordt data gebruikt buiten een bundel. Erg duur. Ik heb er niets... Read more
Voor mijn werk ben ik afhankelijk van mijn mobiele aansluiting.
Afgelopen vrijdag had ik plotseling geen bereik. Zonder enige waarschuwing o.i.d. had Youfone mijn nummer geblokkeerd.
Aangezien ik aan het werk was redde ik het niet om voor 17.00 uur nog contact... Read more
Ik ontvang een bericht dat youfone afziet van de afkoopsom,
(Wij zien af van het afkoopvoorstel en gaan uw aansluiting deactiveren.De gemaakte incassokosten vallen wel onder uw verantwoordelijkheid en deze dient u dus ook te betalen.)
Vervolgens krijg ik een factuur... Read more
ik heb begin mei 2011 een aanvraag gedaan naar youfone met nummerbehoud er is toen 17 mei 9,95euro van mijn rekening gehaald voor nummerbehoud en abodement voor 2 jaar,daarna heb ik 1 keer een smsje gehad van er is een... Read more
sinds augustus 2011 is call4care overgenomen door youfone onder dezelfde tarieven/zelfde condities. Dit blijft dus NIET zo te zijn. We hebben al getelefoneerd, gefaxed en ge-emailten maar er komt geen reactie of oplossing. Begin oktober moeten wij een email en... Read more