Ik heb op 8-11-11 een abonnement genomen met nummerbehoud bij Youfone. Zij hebben op 10-11-11 meteen de kosten voor het nummerbehoud geincasseerd. Op 22-11-11 heeft provider BEN toestemming gegeven om het nr. te porteren en op 16-12-11 gaat mijn nr.... Read more
Youfone.nl geeft op deze website aan dat de klacht van 3 december is opgelost. Dat is echter niet het geval. Het bedrijf communiceert nog steeds niet met ons en heeft geen besluit genomen over de onterechte kosten die in rekening... Read more
Youfone
T.a.v. De Directie
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam Per aangetekende post
Montfoort, 7 december 2011
Betreft: Afzien van aanvraag bij Youfone / D. van Eunen 06-14284204
Geachte heer / mevrouw,
Op 8 september jl. heb ik bij Youfone getracht een abonnement af te sluiten. Onderstaand een opsomming... Read more
Na het bericht dat Call4Care overgenomen zou worden door Youfone en Happy Bel leek het me verstandig een en ander in de gaten te houden omdat tot dan toe de belkosten automatisch van mijn rekening werd afgeschreven. De laatste afschrijving... Read more
Mijn Happybel free abonnenment heb ik afgesloten zonder Mobiel internet .
Nu blijkt dat mijn nieuwe smartphone ongezien en ongewenst toch internet contact kon krijgen via APN.
Youfone sluit de internetverbinding ondanks dat Ik geen internet abonnement heb dus niet af.
Hierdoor... Read more
Ik had afgesproken geen mobiel internet te willen gebruiken. Youfone installeert toch het accespoint op mijn telefoon. de telefoon gaat het net op (terwijl ik slaap) en er wordt data gebruikt buiten een bundel. Erg duur. Ik heb er niets... Read more
Ik had afgesproken geen mobiel internet te willen gebruiken. Youfone installeert toch het accespoint op mijn telefoon. de telefoon gaat het net op (terwijl ik slaap) en er wordt data gebruikt buiten een bundel. Erg duur. Ik heb er niets... Read more
ik heb in begin mei een abodement aangevraagd met nummer behoud,ik heb helemaal niets meer gehoord tot 2 weken terug met de mededeling als ik niets van mij laat horen een abodement opgestuurd zou krijgen zonder nummerbehoud,ik heb gereageerd dat... Read more
ik heb ongeveer 21 oktober 2011 bij you fone getracht een sim only abonnement te verkrijgen, ik kreeg hiervan maar geen bevestiging van en heb contact gehad met youfone op 08-11-2011 en daar konden ze mij niet vinden, ook was... Read more
Ik had afgesproken geen mobiel internet te willen gebruiken. Youfone installeert toch het accespoint op mijn telefoon. de telefoon gaat het net op (terwijl ik slaap) en er wordt data gebruikt buiten een bundel. Erg duur. Ik heb er niets... Read more