Youfone meldt dat de problemen zijn opgelost.Jammeer dat Klacht.nl dat overneemt zonder dat de melder wordt gevraagd of dit echt zo is. Waarschijnlijk wil youfone een hoog oplospercentage behalen en meldt daarom dat problemen zijn opgelost ook als dit niet... Read more
Aangetekende brief gestuurd, diverse klachten via klacht.nl gemeld. Totaal geen reactie van Youfone. Maar ze incasseren wel geld van mijn rekening, terwijl ik geen nummer heb. Ik betaal de rekening van iemand anders. Moet niet gekker worden!!!!! Read more
Na een vorige klacht via Klacht.nl was het abonnement opgezegd, dacht ik tot ik zojuist in de mail een rekening zag van Youfone. De simkaart is nog geeneens geactiveerd want er geeneens een ontvangen! Dat was het probleem want heb... Read more
In de zomer van 2011 heeft Youfone het bedrijf Call for Care overgenomen. En zo ook mijn abonnement. Tijdens dit overname-traject zijn bij mij SIM kosten in rekening gebracht ad € 19,95. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met de... Read more
Youfone beweert dat klachten zijn opgelost, ook als dit niet het geval is.Nog steeds vallen er incasso's in de bus met verhogingen terwijl het bedrijf heeft ingestemd met het terugbetalen van onterecht in rekening gebrachte kosten .Het bedrijf dat ons... Read more
Dat ik totaal geen reactie krijg van Youfone en dat ze nu ook nog steeds de gegevens van iemand anders op mijn account hebben staan. Inclusief gebelde nummers door deze mevrouw. Het verhaal ligt nu ook bij de OPTA. Ik... Read more
Ik wilde online een abonement afsluiten maar is afgewezen
wegens risico factor maar de volgende dag wordt zomaar een bedrag van 9,95 van mijn rekening afgeschreven.
hoe kan dit zonder dat ik toestemming geeft en nergens voor getekend te hebben.
ze zijn... Read more
Mijn Happybel free abonnenment heb ik afgesloten zonder Mobiel internet bundel .
Nu blijkt dat mijn nieuwe smartphone ongezien,ongewenst en zonder melding vooraf toch internet contact kon krijgen via APN.
Youfone sluit de internetverbinding ondanks dat Ik geen internet abonnement heb dus... Read more
Het is echt diep triest hoe Youfone met zijn klanten omgaat!! Vele en vele malen gebeld met het speciale blackberry nummer van Youfone. Nou misschien aardig mensen maar absoluut niet zakenkundig en ook maar geenzins bereid je te helpen. Het... Read more
na 3 weken helaas nog steeds geen aktief blackberry abonnement!!! vandaag 16 december het abonnement laten stopzetten! Read more