Ik ben reeds sinds begin december bezig om een BB abonnement te bestellen bij Youfone (er is reeds een zakelijk abonnement, dit abonnement moet toegevoegd worden). Uiteindelijk is dit half december gelukt (problemen online die men niet kon verklaren). Diverse... Read more
Simkaart kwam na 5 weken
Maakt zelf rekeningen (kosten die je nooit hebt gemaakt worden gefactureerd.)
Nog steeds Geen inzage over je eigen verbruik terwijl ze hebben beloofd dat het per 1-1-12 moet lukken.
Alle ander abonnementen kunnen wel inloggen maar de bb... Read more
Al tijden bezig om contact met Youfone te krijgen. Nu zeggen ze op mijn naam toe dat ze een 06-nummer, dat mijn totaal niet bekend is, per 2-2-12 beeindigd gaat worden. Het is zo jammer dat het niet over mijn... Read more
Youfone heeft dmv van ontermediair "direct pay services" ten onrechte tweemaal een "zero day"incasso gedaan. Toezeggingen gedaan per email om het abonnement te annuleren en de administratiekosten terug te betalen zijn niet nagekomen. Ik heb gisteren zelfs een brief van... Read more
Inmiddels al een paar keer het gehele traject doorlopen wat op de website staat van Youfone, onder het onderdeel blackberry-instellingen. Inmiddels al een aantal keer gebeld met de helpdesk, maar deze komen iedere keer met een andere reden waarom ik... Read more
Ik heb in november een BB+250min abbo aangevraagd, nooit een simkaart gehad, maar toch een factuur die open staat. Dit terwijl ik het abonnement ook net als de helft hier had opgezegd. Toch moest ik wel de administratiekosten betalen, geen... Read more
Ze hebben mij nu via mail benaderd, dat het contract niet opzegbaar is. Waarschijnlijk bewust per mail zodat het niet op deze site zou komen.
Contract is dus wel opzegbaar zie:
" Bij koop op afstand: heb je het abonnement... Read more
Zoals ik ook van van meerdere voorgangers heb gelezen. Klacht is dus niet opgelost en termijn is nu weer verschoven naar vanavond. Wederom een herhaling, gisteren was het uiterlijk vanmiddag, nu weer doorgeschoven naar vanavond. Ik wil het contract ontbinden! Read more
Vanaf 2 januari zou mijn zoon mijn oude BB gebruiken samen met bovenstaande youfone abbo.
Bellen en sms gaat wel, maar alle BB diensten niet.
Heb er nu al 4 maal telefonisch contact over gehad, en heb enorm sterk het idee dat... Read more
na maandenlang bellen en geen simkaart ontvangen te hebben na aanmelding via site het abonnement op kunnen zeggen. In oktober het bericht gekregen dat abonnement was opgezegt en nu alsnog een rekening ontvangen. Ik heb het bedrag gestorneerd en krijg... Read more