Al eerder heb ik op deze site een klacht gemeld inzake Youfone. In het kort komt het erop neer dat Youfone tot 2 maal toe ten onrechte kosten in rekening heeft gebracht. Aangezien Youfone de belofte om de kosten terug... Read more
Sinds 27-01-2012 een youfone blackberry abonement heb netjes gebeld om het te activeren en binnen 4 uur zou ik kunnen pingen ect maar helaas niet.
Nu als sinds half 10 aan het bellen ect wordt van het kastje naar de muur... Read more
Op 29 december 2011 heb ik 2 simkaarten (2x Youfone 250 met een looptijd van 2 jaar) besteld via internet. Ik moest 2x bestellen, omdat je er maar 1 per keer kunt bestellen. Bij de 2e bestelling heb ik per... Read more
Geachte team van Youfone; mijn klacht is al 2wekenkon ik mijn sim kaart niet kunnen activering Read more
al meerdere malen het traject gevolgd wat youfone mij adviseert. helaas werkt het nog steeds niet en kan ik alleen een bes gebruikersnaam toevoegen bij mijn vorige abbonement had ik bis en bij youfone zou ik dit ook krijgen. ik... Read more
rekening niet correct , teveel betaald, werd beloofd volgende maand te corrigeren, niet gebeurd, dus heb ik het bedrag naar mn rekening teruggestort , nu ben ik afgesloten . Read more
De factuur waarop het verbruik van november 2011 was erg hoog. Bij navraag bleek dat alle kosten die berekent waren, buiten de bundel waren berekent, terwijl alle kosten (telefonie en sms) gewoon binnen de bundel vielen.
Resultaat: een rekening van 32,69... Read more
Zakelijk abonnement met 4 aansluitingen waarvoor bij aanvang de bundels onderling bellen zijn afgesloten.
Toch brengt Youfone regelmatig gesprekken naar Youfone nummers in rekening. Het betreft hier steeds de 4 nummers waarvoor de bundel is afgesloten.
Youfone reageert steeds laks. Diverse keren... Read more
Mijn Happybel free abonnenment heb ik afgesloten zonder Mobiel internet bundel .
Nu blijkt dat mijn nieuwe smartphone ongezien,ongewenst en zonder melding vooraf toch internet contact kon krijgen via APN.
Youfone sluit de internetverbinding ondanks dat Ik geen internet abonnement heb dus... Read more
Ik heb rond 20 september 2011 via de Youfone site een aanvraag gedaan voor een Youfone Sim only abonnement met nummer behoud en 9,95 euro overgemaakt voor verwerking. 2 Dagen later werd er telefonisch medegedeeld dat nummer behoud niet... Read more