Beste heer van den Beld,
Op 13 april hebben wij u een e-mail gestuurd, met daarin reactie op uw klacht. We zijn hard aan het werk om dit probleem op te lossen. En verwachten deze eind van de week opgelost te... Read more
Youfone reageert nergens op. Niet per brief niet per email niet per telefoon. ik heb echt wel 20x contact gezocht met youfone maar er word niets opgelost. Ik heb bijvoorbeeld een aansluiting waar ik al vanaf oktober wacht op een... Read more
Ik heb volgens alle regels de overstap gemaakt van Chippie naar Youfone. Min of meer gedwongen, omdat Chippie stopte en Youfone adviseerde. Het was absolute noodzaak voor mij om mijn mobiele nummer mee te nemen omdat dat mijn bedrijfsnummer... Read more
ondanks dat er in "my youfone" staat dat GPRS niet geactiveerd is, werkt GPRS wel.
dus mijn iphone 2 heeft al 3 aanden voor zo'n 35 euro per maand aan dta gegenereerd.
begin januari heb ik per brief een internetbundel besteld,... Read more
geen sim ontvangen na 3 weken, wel 9,95 afgeschreven van mijn rekening, ik heb inmiddels een stornering laten uitvoeren.
Read more
Ik heb op 26 februari een nieuw nummer besteld bij youfone. Op 28 februari hebben ze een afschrijving gedaan van 9,95.
Op hun website staat dat je de simkaart ontvangt binnen 10 dagen na afschrijving. Vandaag belde ik om te informeren... Read more