Wij hebben ongeveer een half jaar geleden een fix bedrag bijbetaald aan energiedirect aangezien we met ons maandbedrag volgens hen niet uitkwamen. Hiernaast werd ons voorschot flink verhoogd. Nu, anderhalf jaar later ontvangen wij onze eindafrekening en blijkt... Read more
Ik heb nooit een contract gezien of getekend en zou dus met energiedirect in zee zijn gegaan ?????????? .Oplichters zijn het.Ik heb niet eens een klantnr, laat staan dat ik weet waar ik voor betaal.
Ik heb hier begin 2008 een... Read more
ben zelf overgestapt naar energie direct, ruim een jaar geleden en inmiddels ook weer weg naar de oude energieleverancier die we daarvoor hadden. maar moest wel ineens 500 euro bijbetalen! na wat te hebben rond gekeken op hun site... Read more
Ik heb de heer A van der W van Klantadvies van energiedirect, herhaaldelijk onderstaande medegedeeld:
Ik heb een 1-jarig contract met energie direct; daarin is opgenomen dat ik mijn contract tot 7 kalenderdagen voor het einde van de contractdatum schriftelijk... Read more
Opeens ongevraagt zou ik moeten switchen naar energie Direkt...Nooit aangevraagt, ze zouden mailing gezonden hebben die je binnen 7 werkdagen moest annuleren..? Ons bedrijf heeft weederom administratieve schade geleden en zal claimen bij enegiedirekt.
Gewenste oplossing
Betalen voor alle onnodige inspanning... Read more
In eerste instantie is de factuur aan energiedirect betaald (2x158 euro), Energiedirect kon de betaling niet plaatsen en heeft het geld terug gestort. Vervolgens zijn de facturen open blijven staan en overgedragen aan intrum justitia. Van Intrum Justitia krijg... Read more
Energie direct heeft in 2009 zelf een schatting gemaakt van ons gasverbruik, veel te hoog. Telefoontjes, email etc helpen niet. Overgestapt naar een andere leverancier, maar ook nu maken ze geen gebruik van de juiste eindstand. Terugkijkend in oude... Read more
Wij hebben ons contract met Energiedirect verbroken voordat er tot energieleverantie is overgegaan! Wij moeten nu 100 euro betalen voor deze contractbreuk. Hier gaan wij mee accoord.
Telefonisch heb ik alles besproken met ene Roel die zegt dat alles geregeld is.
Nu... Read more
Wij hebben een belagelijk hoge eindnota gekregen. en we zijn het echt niet mee eens. hebben om een corretie gevraagd maar dan krijg je eeen mailtje met daarin al verschillende administratieve fouten. ze gaan niet goed om met de... Read more
Energiedirect behandeld de klachten niet en kan geen jaarrekeningen ontvangen. Meer dan 1 jaar ben ik nu bezig om een oplossing te zoeken voor het teveel betaalde wat ik heb gedaan, en de fouten in hun jaarrekening. Vanaf het... Read more