Ik ben opgelicht door Energiedirect, ze zouden mij een informatiepakket sturen en hebben mij uiteindelijk een contract laten tekenen. Nu sturen ze al 3 verschillende deurwaarders naar me huis. Ik vertik het om te betalen, voor iets wat ik... Read more
Aangemeld bij E.D. Inhuizing.(begin juni 2010)
13-07 meterstanden doorgegeven.Geen levering energie.Ook nooit een contract gezien.Niet per mail,niet per post. E.D.heeft switch aangevraagd bij netbeheerder.Fout,moet inhuizing zijn.Tig-
keren contact gehad.Helaas.Gisteren werd beloofd dat vandaag alles in orde zou zijn. Kan nog steeds... Read more
Vorig jaar bij ED klant geworden omdat de energie "goedkoper" zou zijn. Wat mij echter niet verteld is (en wat mij pas ná de 7 dagen wettelijke opzegperiode, werd gemeld), is dat de levering van energie, pas na een... Read more
Hoge eindafrekening
Jaren was Eneco mijn energieleverancier, totdat ik gebeld werd door EnergieDirect en ben overgestapt. Ieder jaar kreeg ik geld terug bij mijn jaarnota bij Eneco. Toen ik vorig jaar besloot om na een jaar weer terug te gaan... Read more
Ik moest voor mijn jaarnot 847,45 betalen!! Daar was ik het al niet mee eens, vroeg toch maar om een betalingsregeling. Het bedrag van 847,45 is automatisch van mijn rekening afgeschreven. Ik heb toen maar de betalingsregeling laten vervallen en... Read more
Omschrijving klacht
Morpak is door Energie Direct ten onrecht 38124 kwh in rekening gebracht, welke nooit verbreukt zijn.
Gewenste oplossing
Een op zeer korte termijn een correcte eind afrekening, met directe terug betaling Read more
Omschrijving klachtIk heb energie direct als energie leverancier.
Ik woon alleen en ben nauwelijks thuis ik gebruik gas 1 a 2 keer per maand en licht heel weinig, want slaap de meeste dagen van de week bij mijn vriendin dus ik... Read more
Omschrijving klachtOp 01-10-2009 ben ik verhuisd. Ik heb dit ruim van te voren bij de verschillende bedrijven kenbaar gemaakt. Nu meer dan 1/2 jaar later krijg ik een meterstanden kaart van Essent voor het oude adres. Ik bel Essent op... Read more
Omschrijving klachtIn 2008 is mijn buurvrouw overgestapt naar Energie:direct toen er iemand van dit bedrijf aan de deur kwam. Deze mijnheer heeft echter het verkeerde huisnummer genoteerd waardoor mijn contract met Woonenergie is komen te vervallen (zonder dat ik hiervan... Read more
Omschrijving klachtNadat wij verhuisd zijn naar onze nieuwe woning, met een nieuwe aansluiting voor electra en gas, dus geen verhuizing, wimpelt energie direct ons telkens af, ze sturen ons van het kastje naar de muur! Ik had een fout gemaakt... Read more