Op 18 juni heb ik schriftelijk mijn abonnement opgezegd m.i.v. 1 augustus.
Tot op heden heb ik geen bevestiging ontvangen. Tijdens telefonisch contact werd mij verteld dat het wel 3 tot 4 weken kan duren voordat ik een schriftelijke bevestiging krijg.... Read more
Door een fout in de admin van KPN is de eerder gemaakte en bevestigde afspraak op 24 juni niet doorgegaan. Nu wordt het 11 juli bijna 3 weken later. Dit is onacceptabel Read more
Ons als bedrijf in deze huidige tijd niet op een juiste wijze van telecommunicatienetwerk internet te voorzien daar er door interne miscommunicatie
en starre houding "gewoon" 3 weken geen internet!! en geen telefoon aansluiting kan verzorgen of een passende oplossing hiervoor... Read more
Ik maak ruim 2 jaar gebruik van uw service Backup online, maar echter is nu gebleken dat mijn backup van 24 gigabyte verdwenen is. Volgens uw service afdeling is er een storing geweest, en ik had actie moeten ondernemen? Ik... Read more
Helaas hebben nog geen 4G dekking van KPN. Read more
Heb gebeld met 1 van uw medewerksters Nr 08000402 ongeveer 20 min (10.30 en 11.00 op 20-06-2013) gebeld om uitleg te krijgen over hoe ik mijn wachtwoorden kan vinden die ik niet meer weet en nog wat andere vragen.... Read more
Woensdag 12 juni is er een monteur van KPN bij mijn onderburen langs geweest om internet voor hem aan te sluiten. Zelf had ik sinds begin februari al internet via KPN.
Woensdag avond kwam ik thuis van werk, wat bleek nou... Read more
Geplande verhuizing van een ADSL (op ISDN) en daarop een zakelijke telefonie abonnement van Telfort heeft 3 weken langer geduurd.
Hierdoor is het bedrijf 3 weken telefonisch niet bereikbaar geweest en was er geen internet mogelijk. Bijkomend probleem was dat het... Read more
Wij hebben internet via KPN, dat ging goed tot KPN een brief stuurde dat het in het vervolg via automatische incasso ging. Ik wil dat niet en heb de helpdesk gebeld en gezegd dat ik het raar vond dat er... Read more
Na een storing van uren een mailtje gestuurd naar KPN. Daarin gevraagd hoe men mij tegemoet te komen aangezien ik zakelijk gebruik maak van de aansluiting en veel last heb van een storing. Dat nog los van schade doordat ik... Read more