Wij ontvingen geen email meer en konden niet meer inloggen op ons account. Bellen vanuit het buitenland om de klantenservice van de KPN te spreken, dat is een klus op zich. Via via, bij de klantenservice van internet/Planet terecht... Read more
kpn beloofd is vriendelijk en als de klant dan toch over gaat naar een andere aanbieder blijft deze met dezelfde klachten zitten, de hele andere kant van de straat kan genieten van interacktive tv en snel internet, deze kant van... Read more
Op 3-8-2012 heb ik mijn abbonement opgezegd betr. mijn Dongel.
Klantnummer 157938505.
06 53979318 SIM kaart 44850513
Melding staat geregistreerd in jullie systeem d.d.3-8-2012
Nagekeken via KPN tel. door Bas op 16 febr.2013.
Betalingen s.v.p. crediteren op rek. nr. 545426642
Met vriendelijke groeten. W.... Read more
had graag uitleg over hoogte van mijn factuur Read more
Ik heb besloten de overstap te maken van KPN naar Ziggo. Vanuit Ziggo is de beeindiging met KPN afgestemd. Ingangdatum abonnement Ziggo is 7 maar a.s. Echter ben ik reeds sinds 7 februari afgesloten door KPN. Een hele maand te... Read more
Vanaf november 2012 heb ik telefonisch contact met u klantenservice opgenomen om mijn abonnement te beindigen i.v.m verhuizing inwonend bij mijn ouders mij werd verzocht een bewijs van uitschrijving van het adres aan de Derkstraat 28 7811AJ Emmen naar u... Read more
De eigenaar van ons pand heeft begin oktober een glasvezelabonnement geannuleerd bij KPN. Eind november zijn wij in het pand komen wonen. Allereerst geprobeerd om ook een KPN glasvezel abonnement af proberen te sluiten, dit was niet mogelijk in het... Read more
Door het verkeerd voorlichten een alles in een pakket gekocht bij KPN. Dat werkte niet met het alarm bij ons thuis. (Fout gaf KPN ook zelf toe, en staat ook geregistreerd).
Dit wordt dan zsm terug gezet naar oude staat (dus... Read more
Terwijl ik de gehele dag thuis bij mijn partner was en mijn telefoon op het wifisignaal zat is een kwart van mijn mobiele data verbruikt, 125 mb binnen een paar uur. Ik heb mijn telefoon in die tijd nauwelijks aangeraakt.... Read more
Mijn vrouw ontvangt van KPN reclame over nieuwe telefonieabonnementen. Wij zijn op dit moment geen klant van KPN (in het verleden wel) en hebben ook geen interesse om klant te worden. Wij wilden ons afmelden voor deze reclame, maar dit... Read more