8 dagen geleden heb ik een klachtenbrief van 3 kantjes persoonlijk naar KPN gestuurd en een post op dit klachtenforum. Ik ben sinds 1 november bijna dagelijks in gesprek met de klantenservice van KPN, maar heb nog steeds GEEN interactieve... Read more
Ik heb telefonisch een jaarcontract voor Digitenne afgesloten. Tijdens het gesprek met de verkoopmedewerker heb ik gevraagd waarom er eenmalige kosten worden berekend en heb ik gevraagd of hier nog iets aan te doen was. De verkoopmedewerker heeft toen mondeling... Read more
Vanaf 5 dec problemen met internet en telefoon,
Storing opgelost door monteur KPN bij het IRA punt
Deze storing is voor kosten KPN maar ik moest toch 61.02 euro betalen tewijl ik er niks aan kon doen Deze klacht heb ik ook... Read more
Begin november 2011 heb ik een KPN internet abonnement voor vast internet thuis genomen. Ik ben vanuit mijn ouders gaan samenwonen met mijn vriendin en was dus een nieuwe klant. Alles prima verlopen. In augustus 2012 heb ik de snelheid... Read more
Juni dit jaar geweest bij KPN vestiging Goes en gevraagd of ze me op de hoogte willen houden van Internet in Zeeland.
Door verkoper per abuis abonnement ingevoerd 2 weken later contract binnen gekregen na de KPN verkoper erop aangesproken te... Read more
We hebben itv aangevraagd voor twee tv's en voor een derde digitenne. Met itv niks anders dan problemen verkeerd aangesloten door monteur, tweede monteur heeft het hersteld maar problemen zijn nog niet opgelost en nu moet er nog een derde... Read more
Ik heb sinds november (21nov) op tijd mijn contractovername verstuurd naar KPN. Ik had nog even van te voren gebeld hoe 't moest, daarbij ben ik duidelijk geholpen. A fijn uiteindelijk met de andere bewoner van dit pand alles ingevuld... Read more
KPN kan/wil geen schriftelijke specificatie geven voor in rekening gebrachte kosten n.a.v. opzegtermijn. Na het eerste telefonische contact, wat geen doorgang kon vinden omdat het computersysteem 'uit de lucht' was, werd ik 2 dagen later teruggebeld. Mijn verzoek om een... Read more
Ik vind het schandalig dat je op 24 januari 2013 extra moet betalen voor programma
Gemist
Wij zijn al jaren klant bij jullie we hebben alles bij jullie zelfs mobiel abonnement
En jullie zijn echt niet de goedkoopste maar ik Vond jullie... Read more
Er worden stelselmatig bedragen van de bank en giro rekening afgetrokken die niet juist c.q. onterecht zijn. Mevouw Stefels heeft geen mobiel abonnement. Van de giro is een onjuist bedrag voor het internet afgehaald. Read more