In december 2011 heb ik glasvezel aangevraagd bij KPN. Dit zou allemaal mogelijk zijn in mijn postcodegebied. Al snel blijkt dat niet zo te zijn en bieden ze mij een voorloop abonnement aan. Dit gebruik ik totdat glasvezel geinstalleerd gaat... Read more
In april werd mij een 3in1 pakket aangeboden, incl. gratis installatiemateriaal en gratis monteur. Ik gaf aan geen goede verhalen over KPN te horen en dat niet te willen. Ik zou de klant worden die wel goede verhalen zou hebben... Read more
Wierden,09-07-2012
Wij ontvingen op 29-06-2012 uw bovengenoemde schrijven.
Des tijds hebben wij een afspraak gemaakt voor een aansluiting door KPN.
Eén voorwaarde was dat de montage gratis zou zijn.
Wij hebben ook een kosten overzicht gehad waarin voor het bezoeken van een monteur... Read more
Geachte lezer,
Ondanks dat ik het fijn vind als klant wat extra te krijgen (en nog gratis ook) en daarover bericht te ontvangen wil ik graag weten of sinds jaren klandizie zonder e-mail spam (helaas geldt dat niet voor de slakkenpost)... Read more
Vrijdag 1 juni zijn bij mij de eerste monteurs gekomen om een nieuw NT te plaatsen. Signaal en alles was volgens hun goed.
Vrijdag 22 juni kwam vervolgens de KPN monteur om het internet te activeren. Dit lukte niet want er... Read more
Op 4 juli jl., heeft u ten onrechte euro 50,- van mijn rekening afgeschreven.U berekende mij het abonnementsgeld over juli en de heractivatiekosten over juni 2012.
Op 28 juni jl., heb ik het abonnementsgeld voor juli aan u overgemaakt.
Op 4 juni... Read more
Ben gedurende langere tijd om het half uur gebeld door dit telefoonnummer. Heb uiteindelijk de telefoonstekker maar verwijderd , met het gevolg dat ik niet meer bereikbaar ben geweest. Heel erg vervelend vond ik dit. Lees dus nu dat dit... Read more
In april besloot ik over te stappen van UPC naar KPN. Dit omdat in Almere glasvezel is en ik mijn UPC apparaat minstens 12 x per week moest resetten om Internet te ontvangen. Ook de kosten vielen mee, zelfs lager... Read more
klantnr. 9012903051
Wij hebben de glasvezel per 30 maart 2012 opgezegd, dit was
ook nog binnen de termijn. De reden van de opzegging is een
verhuizig. Wij hebben 2 maal een bewijs van verhuizings opgegestuurd dit is twee maal kwijtgeraakt. Ze blijven maar
opschrijven... Read more
natuurlijk gedraag ikmij beschaafd!
tot mijn verbazing krijg e-mails binnen geadresseerd:d.augustijn@kpnmail.nl van LOI.
dit is iemand ANDERS.
Ons adres is:d.augustijn@kpnplanet.nl!!!!
Read more