om de haverklap storringen is t niet de tv dan is t de vaste telefoonlijn dan wel geen internet en oplossen van de problemen duurt dagen omdat men... Read more
iK HEB 9 DECEMBER EEN KLACHT GESTUURD. TOT OP HEDEN IS HIEROP NIET GEREAGEERD. IK HEB TELEFONISCH CONTACT GEHAD MET DE KPN WAARIN IK HEB VERZOCHT DEZE VERANDERING NIET DOOR TE VOEREN TOCH HEBBEN ZE DIT GEDAAN.
TEN EERSTE IS ER... Read more
mijn kpn zegt : [1] inloggen [2] mijn produkten [3] email adres instellen [enzovoort[
MAAR : ER IS GEEN : "mijn produkten" als ik inlog
Read more
Ik probeer al weken van ISDN over te gaan naar analoog met de bedoeling dat ik op de ADSL meer mb's kan krijgen. Die vraag is voor de helpdeks van KPN vreemd en wie je ook aan de telefoon krijgt... Read more
Ik ben van Tele2 overgestapt naar KPN glasvezel. Toen ik mij aanmeldde bij KPN werd ik 3 dagen later gebeld dat ik aangesloten kon worden diezelfde week nog.
Toen de monteur kwam bleken er echter administratieve fouten gemaakt te zijn.... Read more
mijn klacht is dat er steeds ongevraagt en zonder toestemming geld betaald moet worden voor internet diensten waar ik niet om gevraagt heb.
Payinfo: ben juist ergvoorzichtig in dit soort dingen en snap er echt niks van dat dit zomaar... Read more
Wij zijn al een lange tijd klant van Planet/KPN maar sinds de PS3 uitgekomen is zijn wij minder en minder tevreden.
Een aantal klachten op een rij:
* De ExperiaBox zit helemaal "op slot" je kan niks veranderen
* Je kan de ExperiaBox... Read more
Er worden op mijn factuur bedragen afgeschreven onder de noemer sms met als telefoonnummer 0653131313 welke mij volledig onbekend is en zeker niet door mij gebruikt wordt!
Ik heb op internet gezocht en daar kwam naar boven dat hier vele mensen... Read more
al 2 maanden geen telefoon internet e mail
We hadden 2 lijnen op ons bedrijf.We wilden graag op internet + bellen uitbreiden met interactieve tv.Dit was telefonisch zo aangevraagt.Op 11 oktober zou t zover zijn.
Maar ja niks op 11 oktober. Wel... Read more
voor het realiseren van een glasvezelnetwerk heb ik meer dan anderhalf jaar geleden me verbodnen aan de KPN.
Het contract gaat in als alles aangesloten is.Enkele weken later werd ons gevraagd wanneer de installatie in huis kon plaats vinden. Bij installatie... Read more